י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עירבו שמחה בשמחה

הזוג החרדי שחגג את הנר שמיני של חנוכה עם עשרה מיליון ₪

זוג חרדים בתחילת שנות ה-40 לחייהם גרפו את הפרס הראשון במסלול הדאבל לוטו עם זכייה בגובה של 10 מיליון שקלים

הזוג החרדי שחגג את הנר שמיני של חנוכה עם עשרה מיליון ₪
הזוכים המאושרים צילום: יח"צ

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום חמישי האחרון גרף זוכה יחיד בפרס הראשון במסלול הדאבל לוטו זכייה בגובה של 10 מיליון שקלים.

ביום ראשון, בערב נר שמיני של חנוכה, הגיע הזוכה הנרגש , יחד עם אשתו, לבית מפעל הפיס על מנת לפדות את הפרס.

הזוכים, זוג חרדים בתחילת שנות ה-40 לחייהם, מתגוררים באחת מערי המרכז. הזוכה סיפר: "הזכייה הגיעה לנו בשבוע מאוד מיוחד – שילוב מיוחד של חג החנוכה, ראש חודש טבת, לאחרונה גם ציינתי את יום ההולדת שלי!".

הזוכה שיתף ברגע היוודע דבר זכייתו: "את הזכייה גיליתי לאחר התכנסות חשובה שבה השתתפתי. תחילה גלשתי לאתר מפעל הפיס ובדקתי את המספרים הזוכים מול המספרים שבטופס שלי. השוויתי בין המספרים ובתחילה לא האמנתי, בדקתי שוב ושוב ושוב לפני ששיתפתי אנשים נוספים ורק כשהייתי בטוח בוודאות שאני הזוכה התקשרתי לאשתי בהתרגשות שאינני זוכר כמותה וסיפרתי לה שזכינו".

אשת הזוכה הוסיפה: "הוא מתקשר אלי פתאום באמצע היום ואומר לי שהוא בא לאסוף אותי מהיכן שאני נמצאת, כי יש לו משהו חשוב לספר לי, ואף הוסיף שזה סוד ושאסור לאף אחד לדעת במה מדובר. לא ידעתי מה לחשוב, הסתקרנתי מאד אבל אפילו לא עלה במוחי שמדובר בזכייה בפרס ובטח ובטח שלא זכייה בפרס הראשון.

"נכנסתי לרכב, וביקשתי מבעלי שייתן לי את הטופס על מנת שאבדוק אותו שוב. פתחתי את יישומון מפעל הפיס וסרקתי את הטופס וכך ראיתי לראשונה גם את סכום הזכייה. היינו המומים. חזרנו הביתה ומרוב התרגשות לא הצלחנו שנינו להירדם. הייתה לשנינו תחושה שיום יגיע ונזכה גם אנחנו בלוטו, אולם שום דבר לא יכול היה להכין אותנו מראש להפתעה המשמחת הזאת, לתזמון שלה ולאופן שבו היא הגיעה".

כשנשאלו מה בכוונתם לעשות עם כספי הזכייה, ענו הזוכים: "נשמח בראש ובראשונה לשדרג את המגורים שלנו לבית פרטי באזור פסטורלי וירוק, וכמובן , נעזור לילדינו על מנת להוריד מהם חלק מהנטל. אנחנו מתכוונים גם לתת מעשר ולפנות ליועץ השקעות שייתן לנו הצעות איך להשקיע את הכסף בחוכמה".

עוד הוסיפו הזוכים: "מה שבטוח הוא שנוכל עכשיו לטייל יותר בעולם. עד עכשיו חסכנו לאט - לאט ואחת לתקופה נסענו לטיול, עכשיו זה יהיה יותר בקלות".

בצאתו מבית מפעל הפיס אמר הזוכה: "יש משפט שתמיד מצא חן בעיני ועכשיו הוא הפך להיות רלוונטי: יש שלושה דברים שמגיעים לאט ואחר כך זה רץ: השערה הלבנה הראשונה, הנכד הראשון ו... המיליון הראשון!".

מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד