ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חידוש משמעותי

גוגל פיי למהדרין: מהפכת הארנק הדיגיטלי מגיעה לפלאפונים הכשרים

היום (ג') התבשרנו על כניסת גוגל פיי לארץ ולפונקציית התשלום הייחודית באמצעות הסמארטפון. כעת מודיעה חברת הסלולר הכשר 'נתיב מובייל' כי גם מחזיקי המכשירים של החברה יוכלו ליהנות משירות הארנק הדיגיטלי שהפך למדובר בכל העולם • כל הפרטים על השינוי המשמעותי בענף התשלומים הדיגיטליים

גוגל פיי למהדרין: מהפכת הארנק הדיגיטלי מגיעה לפלאפונים הכשרים
גוגל פיי צילום: unsplash

מהפכה בענף הצרכנות הדיגיטלית: לאחר מספר דחיות, גוגל פיי הושקה היום בישראל. משתמשי טלפונים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, יכולים ליהנות מהשירות המיוחד שמציעה האפליקציה ולשלם על הקניות שהם עורכים על ידי הצמדת המכשיר למסך התשלום בבית העסק.

הבשורה הדיגיטלית לא פסחה על המגזר החרדי, שנאלץ לעיתים לוותר על פתרונות נגישות בסיסיים המוצעים באנטרנט, בשל סינון וחסימה של המכשירים. חברת הדגל של הסמארטפונים המוגנים 'נתיב מובייל' הודיעה כי הארנק הדיגיטלי פתוח עבור לקוחות החברה וכי הינם יכולים להוריד את האפליקציה החדשנית ללא חשש מפני תכנים לא ראויים, בשל בקרת הסינון המתקדמת של ענקית הסלולר הכשר.

יש לציין, כי שירות זה הוא המשך ישיר של מדיניות החברה, שפועלת בשיתוף פעולה מלא מול 'סמסונג' העולמית, מה שמעניק לה את האפשרות לעדכן את האפליקציות המתקדמות ביותר בתוך מכשירי החברה, בלי לפגום במערכת ההפעלה.

אז איך משתמשים באפליקציה?

ראשית, יש להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות המוגנת של 'נתיב' אשר מהווה את הגרסה המסוננת של גוגל Play המוכרת. לאחר מכן מוסיפים מספר כרטיס אשראי של אחד מהבנקים או חברות האשראי התומכים באפליקציה. כדי לשלם בחנויות, יש לבטל את הנעילה של מסך הטלפון ולהניח אותו בסמוך למסוף, ללא צורך לפתוח את האפליקציה עצמה. בדרך זו תוכלו לשלם בכל בית עסק שיש לו מסופון סליקה תומך EMV.

מי יכול להשתמש בגוגל פיי?

גוגל פיי תהיה זמינה עבור מחזיקי כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי רוב הבנקים: פועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות, הבינלאומי הראשון, פפר ויהב, וכן עבור מחזיקי כרטיסי האשראי: ישראכרט, Cal ו-MAX.

חברת 'נתיב מובייל' משווקת כיום מגוון עצום של סמארטפונים העדכניים ביותר בשוק העולמי, כשהם כפופים לבקרת הסינון הקפדנית של החברה.

מהרו עוד עכשיו לרכוש אחד מהמכשירים הניידים המתקדמים ותהנו ממבחר השירותים הדיגיטליים המוגנים המתעדכנים מעת לעת.

השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

נתיב מכשיר כשר גוגל פיי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד