י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מטפלת עוכבה לחקירה

אב הפעוטה מתחנן: "להפוך עולמות" | האזינו

בבית החולים מאושפזת במצב קשה מאוד הפעוטה כבת השנתיים, שנחנקה הבוקר משרוך קפוצ'ון במעון בקרית גת | אביה פנה לחבריו: "לכוח התפילות של הציבור יש יכולת להפוך עולמות" | המשטרה עיכבה לחקירה את אחת המטפלות במעון החרדי | שמה לתפילה: אדל בת עדי

אב הפעוטה מתחנן: "להפוך עולמות" | האזינו
כוחות ההצלה בזירה צילום: דוברות איחוד הצלה

אב הפעוטה בת השנתיים שנחנקה הבוקר (שלישי), לאחר ששרוך הקפוצ'ון נכרך סביב צווארה במעון בקרית גת, פנה לחבריו וביקש מהם להעתיר עבורה בתפילה. בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' נשמע האב - מו"צ בבית ההוראה 'הלכה למעשה' - מתחנן: "לכוח התפילות של הציבור יש יכולת להפוך את העולמות". בתוך כך, המשטרה עיכבה לחקירה את אחת המטפלות במעון. שמה של הפעוטה לתפילה: אדל בת עדי.

כפי שדווח מוקדם יותר, כוחות ההצלה ביצעו הבוקר פעולות החייאה בפעוטה חרדית כבת שנתיים, שנחנקה בעת ששהתה במעון בעיר קרית גת. הפעוטה שאותרה בחצר גן הילדים פונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש.

פעולות החייאה בבת שנתיים: נחנקה משרוך הקפוצ'ון

"לכל ידידי וחבריי היקרים", פנה האב, "עם ישראל קדושים, אני מבקש ממכם בבקשה, אם תוכלו בעזרת השם להתפלל על הבת שלי: אדל בת עדי. שהקדוש ברוך הוא יוציא אותה לחיים טובים ולשלום, והיא תזכה לשנים רבות נעימות וטובות, עם רפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. הקדוש ברוך הוא יחזיר לכם בכפל כפליים על התפילות האלו. 'אין דבר העומד בפני התפילה', כך אומרים חז"ל. 'תפילת רבים לא ימאס השם'. אני מאמין בקדוש ברוך שהוא ממית ומחיה, לכוח התפילות של הציבור יש יכולת להפוך את העולמות למעלה".

בצהריים הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירת נסיבות פציעתה הקשה של פעוטה כבת שנתיים וחצי במעון בעיר קריית גת הבוקר. "הפעוטה פונתה מהמעון במצב קשה מאוד לאחר שנחנקה בעקבות חוט שנכרך סביב צווארה", נמסר מהמשטרה. במשטרה הוסיפו כי חוקרים שהגיעו למעון, עיכבו בשלב זה אישה בשנות ה-30 לחייה מצוות המעון שהייתה אחראית על קבוצת הילדים בזמן המקרה.

"כשהגעתי למקום נמסר לנו כי היא נחנקה מהשרוך של הקפוצ'ון", סיפר שלמה רוטשילד חובש באיחוד הצלה, "הענקתי לה סיוע ראשוני (ביצוע פעולות החייאה) ולאחר שלמרבה הנס חזר הדופק, היא פונתה במצב קשה ויציב למרכז הרפואי ברזילי באשקלון".

האירוע התרחש מעט לאחר השעה 10:00 בבוקר. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 במרחב לכיש על פעוטה שנחנקה משרוך של קפוצ'ון במעון בקרית גת. "חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי, ביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק מפנים לבי"ח ברזילי פעוטה בת שנתיים במצב יציב", נמסר.

חובש רפואת חירום במד"א מנחם גבריאלוב סיפר: "הייתי בסמוך למקום כשקיבלתי את הדיווח באפליקציית הכוננים של מד"א ואנשים סימנו לי מרחוק להגיע אל המעון. ראיתי פעוטה מחוסרת הכרה ומבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות לאחר שנחנקה משרוך של קפוצ'ון".

"המשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ולאחר שחזר הדופק הכנסנו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מורדמת במצב יציב", הוסיף החובש.

קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד