י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
להחיש ישועה

צדיקי הדור התכנסו לתפילה מיוחדת במעונו של מרן שר התורה • גלריה

גדולי וצדיקי הדור שליט״א התכנסו בעיצומו של יום החיתום - ״זאת חנוכה״ במעונו של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי בכדי להחיש ישועה למעלה מדרך הטבע לרבבות תורמי ״קופת העיר״. התפילה המיוחדת לא השאירה עין יבשה

צדיקי הדור התכנסו לתפילה מיוחדת במעונו של מרן שר התורה • גלריה
מרן שר התורה צילום: באדיבות המצלם

היום זה קרה. בעיצומו של יום החיתום - "זאת חנוכה", התכנסו גדולי וצדיקי הדור שליט"א לתפילה נדירה, חריגה וחסרת תקדים במעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ברחוב רשב"ם 23 בבני ברק, שם הם קרעו שערי שמים יחדיו לישועתם של רבבות תורמי "קופת העיר" אשר יצאו מגידרם ותרמו למען מאות המשפחות הנמצאות במיצר כלכלי ונפשי גם יחד.

לחצו כאן ותזכו לישועות למעלה מדרך הטבע>>>

לאחר חצות היום הנשגב, באו ועלו בזה אחר זה גדולי וצדיקי הדור למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, זאת לבקשתו האישית: "להביא ישועה למעלה מדרך הטבע לתורמי קופת העיר". עין לא נשארה יבשה שעה שגדולי וצדיקי הדור ביכו שם בעד עמך. בעד רבבות התורמים אשר עשו מעבר לכפי יכולתם למען אותם אלה שאין להם מאומה. עין לא נותרה יבשה שעה שמרן הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א קרע שערי שמים. היה זה מעמד כביר, כביר ורב רושם שכמותו לא נראה זמן רב.

בתוך חדרו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. שם בלשכת הגזית, ישבו גדולי וצדיקי הדור אשר עזבו את סדר יומם העמוס והגיעו במיוחד לקרוע שערי שמים למען ישועתם של תורמי "קופת העיר". היה זה מחזה מרגש עד למאוד לראות את גדולי וצדיקי הדור מתאחדים בתפילה נרגשת להחיש ישועה למעלה מדרך הטבע ביום המסוגל והמקודש הזה.

ללא ספק, התפילה הזו תיזכר בהסיטוריה של רבבות התורמים כיום עצום בו ישועתם הגיעה. אך כעת זהו גם ההזדמנות שלכם להיות חלק מאותם אלה שנשמעים לקריאתם של צדיקי הדור ופותחים את ליבם ואת כיסם למען אותם אלה שאין להם מאומה. למען אותם אלה ש"קופת העיר" דואגת להם במשך השנה כולה. הצטרפו כעת ותזכו גם אתם לישועות למעלה מדרך הטבע.

לחצו כאן ותזכו לישועות למעלה מדרך הטבע>>>

 

קופת העיר שר התורה ישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד