י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

6 סיבות שאתם חייבים סידורי הושבה לאירוע שלכם

תרצו או לא, אישורי הגעה לאירוע ושירות סידורי הושבה הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע, במיוחד בעידן של היום שאנו חיים באי וודאות לגבי הגעת האורחים. יצאנו לבדוק עד כמה השירות חיוני וכמה כסף הוא יכול לחסוך לכם, מסתבר שהרבה

6 סיבות שאתם חייבים סידורי הושבה לאירוע שלכם
סידורי הושבה צילום: canva

אם לפני עידן הקורונה שירותי סידורי הושבה ואישורי הגעה היו חיוניים, שהרי היום הם חיוניים פי כמה וכמה ומאפשרים לנו לדעת כמעט בוודאות כמה אורחים יגיעו לאירוע שלנו, וכך לתכנן את ההושבה באולם בהתאם. רק נציין שסידורי הושבה מתאימים לכל סוגי האירועים, החל מחתונות, בר ובת מצוות, ברית, בריתה ואפילו לאירועים עסקיים.  

למה סידורי הושבה ומה זה בכלל?

סידורי הושבה הוא למעשה שירות חיצוני לבעלי האירוע, המאפשר לארגן את הושבת האורחים המגיעים לאירוע לפי מספרי שולחנות. כאשר אורח יגיע לאולם, יקבלו את פניו דיילים ודיילות שאף יגישו לו שמפניה וליוו אותו לשולחן שלו. השירות מתחיל עוד הרבה לפני הגעת האורחים לאירוע, וכולל איסוף של השמות והעדפות של בני הזוג היכן הם ירצו להושיב את האורחים ועם מי. בשורה תחתונה, מדובר על קבלת פנים בסטייל אחר, שבהחלט משדרגת את האירוע, והופכת אותו לאירוע בסטייל הוליוודי נוצץ.

השירות של סידורי ישיבה הפך לנפוץ מאוד, במיוחד בעידן שבו ישנה חשיבות רבה למספרי המנות באירוע, הרי כפי שאתם יודעים, כיום אולמות אירועים מחייבים את בעלי האירוע לפי מספר כסאות, ולכן אם נוצר חור, כלומר כיסא פנוי ללא אורח, האולם מחייב זאת כמנה וחבל על הכסף.

הסיבות שגם אתם חייבים אישורי הגעה לאירוע שלכם

כי זה שירות שחוסך לכם הרבה כסף, הרי כמו שאמרנו, כאשר סידורי ההושבה מתוכננים מראש, לא נוצרים חורים והשולחנות מלאים. רק נזכיר שכל מנה עולה הרבה כסף, ולכן מדובר על שירות שמחזיר את עצמו מבחינה כספית.

האורחים יושבים יחד עם בני המשפחה בשולחן, שזהו פרמטר קריטי ממש, הרי וודאי לא תרצו שחלק מבני המשפחה לא ישבו יחד, וגם עד שיש הזדמנות לפגוש את הקרובים, כדאי שישבו יחד.

אין עומס בכניסה, כיוון שהדיילים והדיילות מלווים את האורחים כל אחד למקומו באלגנטיות. למעשה, האורחים מקבלים את מספר השולחן כאשר הם מגיעים לאולם ומתיישבים בתום החופה.

מנהל אירוע שדואג לכולם – כחלק משירותי סידורי ישיבה לאירוע, אתם מקבלים מנהל אירוע שדואג למצוא פתרונות יצירתיים כדי שכולם יצאו מרוצים וכמובן שלא יישארו כסאות ריקים באירוע. למשל, אם אורח לא הגיע, הוא ידאג להושיב במקומו אדם אחר.

לא פותחים שולחנות רזרבה – כידוע, לאולם יש אינטרס לפתוח שולחן רזרבה עליו הוא מחייב כשולחן מלא, גם אם יושבים שלושה אורחים. ייתכן שניתן לשבץ אורחים ללא מקום באולם בכיסאות הפנויים, ולכן לפני שפותחים שולחן רזרבה דואגים לוודא שכל השולחנות מלאים.

אפשרות לשירותי אישור הגעה – כחלק מהשירות, ניתן גם לקבל שירותי אישור הגעה הניתן דרך הודעת sms או דרך נציגים המתקשרים לכל האורחים ומאשרים הגעה. לאחר מכן משבצים את כולם יחד בשולחנות ומתחילים את החגיגה.

רוצים לשמוע עוד על שירותי סידורי ישיבה לאירועים? היכנסו לאתר של רזרבה > https://reserva.co.il/

הכתבה נכתבה על ידי אתי דהאן מאתר wewrite כתיבת תוכן

 

אירוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד