ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"התקף הטנטרום"

עמית סגל משיב לביקורת: "חבורה בולשביקו-בכיינית"

ב'חדשות 12' פרסמו לפני ימים אחדים סקר נרחב, שכלל גם סקר מנדטים ובקרב תומכי הממשלה מבקרים על כך את הערוץ. הפרשן הפוליטי עמית סגל משיב וטוען: "חצי השנה הראשונה לממשלת בנט מתאפיינת במיעוט סקרים ולא בריבויים"

עמית סגל משיב לביקורת: "חבורה בולשביקו-בכיינית"
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12', עמית סגל, מגיב לביקורת על הערוץ בו הוא משדר. לטענת כמה מהתומכים בממשלה ברשתות החברתיות, הערוץ משדר באופן חריג סקרים, כדי להראות לציבור את אי התמיכה בממשלה.

סגל פרסם בתגובה סדרת ציוצים ברשת החברתית טוויטר, וכתב: "‏התקף הטנטרום בכל פעם שמתפרסם סקר גרוע לממשלה מתמקד, כרגיל, בירי על השליח: מהטענה לזיוף מספרים ועד ביקורת תקשורת שלפיה אין מקום לערוך סקרים כה תכופים שלא בזמן בחירות. ובכן, כיוון שחציתי את גיל 4 זה מכבר, מצויים בידיי הסקרים במחצית השניה של 2017, ׳18 ו-20׳ (19׳ הייתה שנת בחירות)".

"‏ובכן: במחצית השניה של 2017 ערכנו 5 סקרי מנדטים, וכך גם שנה אחכ. ב-2020 - 7. השנה - 4 בלבד. דהיינו, חצי השנה הראשונה לממשלת בנט מתאפיינת במיעוט סקרים ולא בריבויים", טען.

"‏‏האם סקרים הם מזון חדשותי מהיר ולא מזין? בהחלט ייתכן. יש לי מחשבות על כך כבר שנים. האם זה הנושא? לא ממש", כתב סגל, "החבורה הבולשביקו-בכיינית אינה מעוניינת בטיוב הסיקור הפוליטי".

"אלא כרגיל בהנדוס המציאות והשתקת כל מידע שנוגד את השקפת עולמה, אם תיעוב לאדם אחד יכול להיחשב להשקפת עולם. לדעתי לא".

עמית סגל סקר מנדטים ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד