י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אפטר חנוכה

שיא חדש של תיירים ביעד המועדף על שומרי הכשרות

מאות רבות של תיירים כבר הבטיחו את מקומם במלון קטש שממוקם בלב ליבה של טביליסי הקסומה, מנצלים את התקופה עם המזג האוויר הנוח רגע לפני הקור העז שפוקד את האזור. ישראל כ. שנפש עם משפחתו בחנוכה מספר על חוויה יוצאת דופן

שיא חדש של תיירים ביעד המועדף על שומרי הכשרות
נוף ציורי בטביליסי צילום: unsplash

מאות תיירים פקדו בחודשים האחרונים את בית המלון המרווח והמפואר "קטאש" הממוקם בגאורגיה,  בעבור המוני תיירים מהארץ ומהעולם זוהי ההזדמנות השנתית שלהם להינות ממזג האוויר הנוח ששורר באזור בתקופה זו של השנה, וזאת מבלי לוותר על מלון מפואר עם שלל פינוקים, חברת טאצ' נופשים בשיתוף קשת הפקות מציעה ללקוחותיה חבילת הכל כלול, טיסות העברות, מלון עם ארוחות מפוארות, טיולים ואטרקציות במחיר חסר תקדים.

בחברת "טאצ' נופשים", החברה הוותיקה שחרטה על דגלה לתת שירות טיולים וטיסות ייחודיים לשומרי הכשרות בארץ ובעולם יצאה לכבוד חודשי החורף בבצע חסר תקדים לחופשת הכל כלול במלון היוקרתי. המבצע כולל: טיסות, העברות, לינה ושלל טיולים ואטרקציות עם מדריך בשפה העברית.

בנוסף, "טאצ' נופשים" מציעה גם חבילות מותאמות באופן אישי לפי צרכי הלקוח. ובהם טיולים מודרכים וחווייתיים במקום בשלל אטרקציות שונות, כאלה שההגעה אליהן באופן פרטי הינה קשה ומסובכת. תיירים רבים שהגיעו לגאורגיה העדיפו לנסוע דרך חברת "טאצ' נופשים" אשר דואגת להם להכל, מהתחלה ועד הסוף בצורה מיוחדת עם שירות נהדר, שירות כזה שלא תמצאו באף מקום אחר.

גאורגיה מתהדרת בנופים קסומים ובאטרקציות רבות שיגרמו לכם לרצות ולהישאר במקום המהנה הזה. בחברת "טאצ' נופשים" דאגו גם לפרטים הקטנים הללו והם ידאגו לקחת אתכם לטיולים הכי מהנים במקום שישאיר בכם טעם של עוד.

מלון "קטאש" הממוקם בגאורגיה מתהדר ביופיו המיוחד ובחדריו הגדולים והמרווחים, המוני תיירם בוחרים להגיע דווקא למלון הזה שכן הוא ממוקם במיקום אסטרטגי בגאורגיה מרחק נסיעה קצרה משלל אטרקציות וחוויות שגאורגיה מציעה לתייר המזדמן.


גאורגיה נמצאת במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל שם תמצאו עיר מרתקת ושוקקת חיים שבמרכזה נמצא מלון "קטאש" המפורסם. המלון מתהדר בכשרות מהדרין עם ארוחות גורמה עשירות במיוחד ושלל פינוקים נוספים, פינוקים כאלה שגורמות למבקר לרצות ולהישאר שם לזמן ממושך.

אנשים רבים אשר נפשו במלון מספרים על חווית חופשה ייחודית ויוצאת דופן. ישראל כ. אשר נפש במקום דרך חברת "טאצ' נופשים" סיפר כי "הגעתי למלון יחד עם כל המשפחה שלי, זו פשוט הייתה חוויה מדהימה. במשך חיי ביקרתי בעשרות מלונות אבל במקום כזה עוד לא הייתי".

לדבריו "חברת טאצ' נופשים דאגו לנו לכל הפרטים הכי קטנים, הם בצעו בעבורי את הטיסות, העברות ועד הזמנת החדרים במלון". עוד הוא הוסיף כי "לא היה רגע דל, בכל יום יצאנו לטיולים מאתגרים במיוחד בנופיה הקסומים של גאורגיה כאשר הכל מבוצע בצורה יוצאת דופן על ידי המדריכים המוכשרים של קשת טורס, כל מה שנותר לנו לעשות הוא ליהנות מהחופשה, את השאר טאצ' נופשים עשו בעבורנו".

כעת, רגע לפני עונת החורף והשלג הכבד הסתערו מאות התיירים מרחבי העולם ניצלו את ההזדמנות, ושריינו לעצמם מקום בבית המלון "קטאש" בגאורגיה, אם גם אתם רוצים ליהנות מחופשת חורף מפנקת מבית "טאצ' נופשים", חופשה כזו שלא תמצאו באף מקום אחר, חייגו עכשיו: 02-6241292

או לחצו על הלינק לפרטים נוספים>>>

גאורגיה חופשה כשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד