ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השקעה בהתאם לאופי

הכירו את ה"רובסדנו": שירות פורץ דרך בעולם ההשקעות

קבוצת 'בסדנו' שהשיקה ברבעון השלישי את גרסת הבטא של סימולטור ההשקעות שלה – ה"רובסדנו", נענתה לדרישות שעלו מהשטח ופתחה את הרובוט לשימוש הציבור הרחב בחינם וללא שום התחייבות • רוצים לדעת היכן כדאי לכם להשקיע בהתאם לאופי שלכם? הכל בכתבה שלפניכם

הכירו את ה"רובסדנו": שירות פורץ דרך בעולם ההשקעות
רובוט ייחודי צילום: unsplash

העצבנות בשוקי ההון בעולם גוברת ככל שמתקרבים לסוף שנת הכספים. השנה הזאת אינה עוד שנה בעיני המשקיעים, ובכלל, העשור האחרון לא היה סטנדרטי ועמד בצילה של "ההרחבה הכמותית". כלומר, כסף היה. הרבה כסף. אבל השקעות שוות ואיכותיות בעלות פוטנציאל תשואה גבוה, היה (ועדיין) צריך לחפש בנרות.

לחצו כאן לשירות הייחודי של הרובסדנו>>> 

קבוצת ההשקעות 'בסדנו', המובילה בציבור החרדי, השיקה ברבעון השלישי של השנה את סימולטור ההשקעות שלה – ה'רובסדנו'. זהו רובוט שנועד לתת אינדיקציה אודות ההשקעה המתאימה לכל מי שרוצה להשקיע. הרובוט עוזר גם למי שמעוניין להכיר טוב יותר את עצמו כמשקיע. כלומר, הוא יכול לספר למי שעונה על שאלותיו, איזה סוג משקיע הוא והאם מתאימות לו השקעות "מסוכנות" או שעליו להסתפק אך ורק בהשקעות "סולידיות".

השימוש ברובדסנו אינו כרוך בתשלום או בהתחייבות כלשהי למעט מילוי פרטים בסיסיים ומינימאליים. הרובוט שהושק כאמור ברבעון השלישי בגרסת בטא, התאים את עצמו לצורכי ציבור המשתמשים והוא עומד נכון להיום לשירות הציבור ללא הגבלות. בבסדנו אמרו כי "הרובוט הוא חלק מתפיסת העולם שלנו. אנחנו מאמינים שחברה שמציעה לציבור מוצרים או שירותים, צריכה לתת בחזרה. כל החברה נבנתה על בסיס הגישה הזאת. הרובוט מסייע לכל אדם ללא כל התחייבות. זה שירות שאנחנו נותנים לציבור".

2021 מסיימת את מסעה וגולשת אל דפי ההיסטוריה אך רבים מקרב המשקיעים בשוק ההון יזכרו אותה כשנה מאוד סוערת ומטלטלת. בבסדנו אומרים "זה בדיוק הזמן לשקול מחדש את תיק ההשקעות. לפזר את הסיכונים ולהתאים את ההשקעות לצרכים. תכנית חיסכון אינה השקעה משתלמת במיוחד בעידן של אינפלציה מתחזקת וריבית אפסית. בשנים האחרונות אנו עדים לתפנית מאוד מעניינת – משפחות חרדיות רבות מוותרות על דירות להשקעה, על שוק ההון ועל תכניות חיסכון ומעדיפות השקעה ישירה בחברות הזנק (סטארט־אפ) ישראליות. זו תופעה שהחלה בציבור הכללי והגיעה לציבור החרדי. כנראה שאנשים מבינים היכן נמצא פוטנציאל התשואה".

רוצים לדעת איזה משקיעים אתם, רוצים לדעת איזו השקעה מתאימה לאופי שלכם? לחצו כאן

לחצו כאן לשירות הייחודי של הרובסדנו>>> 

בסדנו תמהיל השקעות צוות רובוטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד