ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

רבני המועצה הדתית: מסע הסתה והכפשה נגד היו"ר

רבני המועצה הדתית בירושלים מגבים את יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי שהשר כהנא הודיע לו על סיום תפקידו "באנו בזאת להביע מחאתנו על מסע הסתה והכפשה"

רבני המועצה הדתית: מסע הסתה והכפשה נגד היו"ר
המועצה הדתית ירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהשר לשירותי דת מתן כהנא הודיע ליו"ר המועצה הדתית בירושלים, יהושע ישי על סיום תפקידו יוצאים רבני ועובדי המועצה הדתית ירושלים ב"גילוי דעת" במחאה על כבודו של יו"ר המועצה הדתית. 

במכתב שהגיע ל'בחדרי חרדים' כותבים "אנו עובדי המועצה הדתית ירושלים, רבנים, מפקחים, משגיחים, מנהלי מחלקות ועובדי מנהלה, באנו בזאת להביע מחאתנו על מסע הסתה והכפשה כנגד יו"ר המועצה הדתית ר' יהושע ישי הי"ו, אשר מאז הכנסו לכהן כיו"ר עמד בעוז רוחו ובכפיפות והכונת הרבנים, להרים קרנה של הרבנות ירושלים עיה"ק בהעמדת הדת על תילה בכל תחומיה, הכשרות, הנישואין, המקוואות והעירובין, קומם והאדיר כל ענייניהם כדת של תורה וההלכה המסורה".

בהמשך ממשיכים לשבח את פועלו של יהושע ישי: "העמיד והכשיר כיד ה' הטובה עליו – בניהול ובחוכמת הלב – כל הנדרש והנצרך בהפעלת כלי הקודש לתפארת עיה"ק וכלל תושביה, ללא מורא וללא חת מתוך נאמנות, דאגה ומסירות כנה לתפקיד הרם. בעומדו על משמר הניהולי, הרים ופיתח יכולות תפקודיות שהיו בעבר בשפל עמוק עד כדי אי קבלת משכורות לכלל העובדים. בפועלו הניהולי רב הניסיון הצליח ברוב חכמה ודעת, בעמל רב ימים כלילות, להביא לאיזון תקציבי, לפתח תשתיות בכל תחומי האגפים, לייעל ולשכלל קבלת השירותים לציבור הרחב, להרחיב ולהגדיל את מקצועיות ומיומנות כלל העובדים, בעין פקוחה ובהכוונת ההנהלה והרבנים".

את מכתבם מסיימים הרבנים: "תחזקנה ידך מול כל העומדים בפניך, להמשיך בהרמת קרנה של תורה והלכה ותחול עליך הברכה: "ויאמר ה' אל יהושע... רק חזק ואמץ מאד... הלא ציוויתיך חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת כי עמך ה' אלוקיך בכל אשר תלך".

 

המועצה הדתית ירושלים מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד