ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כבוד מיוחד

אות הוקרה של נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות הוענק לארגון 'אהל שרה'

נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות העניק אות הוקרה לארגון 'אהל שרה' על פעילותו להגברת המודעות לשוויון זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות

אות הוקרה של נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות הוענק לארגון 'אהל שרה'
אות הוקרה צילום: יח"צ

סדרת הספרונים 'השלושה מרחוב השלושה' שיוצאים לאור על ידי ארגון אהל שרה, זכתה אתמול לכבוד מיוחד: נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בחרה להעניק אות הוקרה לארגון 'אהל שרה' על מיזם הספרונים היצרתי שמקדם שיח מתוקן על ילדים ואנשים עם מוגבלויות ומגביר את המודעות לשוויון זכויותיהם של הילדים.

את אות ההוקרה, קיבלו נציגי אהל שרה בטקס מכובד שנערך במשרד המשפטים בנוכחות מנכ"ל משרד המשפטים ערן דוידי ונציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות מר דן רשל.

האות היוקרתית מוענק מידי שנה, על ידי הנציבות לגופים שפעילותם בולטת לקידום שוויון זכויות והשתלבות חברתית של אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית. השנה בחרה הנציבות להתמקד במיזמים ובגופים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל שפועלים לקידום הכלה ושוויון זכויות של אנשים עם מוגבלות, בתחומים של מיצוי זכויות, הגברת המודעות ופיתוח מנהיגות מקומית וארצית של אנשים עם מוגבלת.

בדברי ההסבר לבחירה ב'אהל שרה' לקבלת האות היוקרתי נאמר: "האות ניתן ל"אהל שרה" – מרכזים לחינוך תעסוקה ודיור, על מיזם ייחודי לשינוי תפיסות חברתיות לקידום קבלה ושילוב של אנשים עם מוגבלות בקרב ילדים בחברה החרדית. במיזם זה הופקה והופצה סדרת הספרונים "השלושה מרחוב השלושה" על יצירת תוכן ספרותי ייחודי ומקורי לילדים מהחברה החרדית, להגברת מודעות לנושא אנשים עם מוגבלות. המיזם חשף אלפי ילדים בחברה החרדית לעולמם של ילדים עם מוגבלות ולערכי ההשתלבות והשוויון.

סדרת הספרים 'השלושה מרחוב השלושה' שיוצאת בשיתוף פעולה עם עיריית בני ברק, מספרת את סיפורם של שלושה ילדים בהם גם נתי, ילד מיוחד הלומד ב'אהל שרה', המתגוררים באותו בניין ומנחילים לקוראי הסדרה את ערך קבלת האחר והכבוד לכל אחד גם אם הוא שונה.

הרב יוסף סטל סגן מנהל אגף החינוך הקדם יסודי ומנהל מחלקת הגנים בעיריית בני ברק השותפה במיזם, ברך את 'אהל שרה' על אות ההוקרה היוקרתי: "עיריית בני ברק לקחה על עצמה את הזכות לסייע לארגון 'אהל שרה' בכל תחום הפועל לקדם את שילוב הילדים והמבוגרים עם מוגבלויות בקהילה, ואנו שמחים על הזכיה המכובדת באות ההוקרה של נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות. עיריית בני ברק שמחה להמשיך את שיתופי הפעולה עם אהל שרה, ארגון המהווה מודל של קבלה והכלה של השונה ושל ילדים הלומדים במוסדות החינוך המיוחד".

סמנכ"לית 'אהל שרה' הגב' מלכה וינברג, שקיבלה את האות בשם הארגון, הודתה לנציב מר דן רשל על הבחירה הראויה ואמרה כי "בימים אלה בהם מציינים את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, זאת זכות עבורנו להוביל שינוי שיח והטמעת נושא הכבוד והשיוויון לילדים ואנשים עם מוגבלויות. אנו ב'אהל שרה' פועלים ברוחם של מייסדי הארגון על מנת להקל על הילדים והאנשים עם המוגבלויות להשתלב בקהילה ולקחת חלק משמעותי בכל תחומי החיים. אנו מקווים שאות ההוקרה שקיבלנו יעודד גופים נוספים ליזום וליצור מהלכים דומים לטובת האנשים המיוחדים והנחלת הערך של קבלת האחר".

אהל שרה בעלי מוגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד