י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התפללו לרפואתו

המפקד שחיבר את קרית ספר לברכפלד חולה במחלה קשה

תת אלוף במיל' גל הירש חולה במחלה קשה - כך נחשף אתמול בהפגנת הימין בכיכר הבימה בתל אביב. בני משפחתו ואישי ציבור ביקשו להתפלל לרפואתו של גל בן רחל לרפו"ש

המפקד שחיבר את קרית ספר לברכפלד חולה במחלה קשה
גל הירש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מקורביו של תא"ל (במיל') גל הירש פרסמו אתמול (שלישי) כי הוא חולה במחלה קשה וביקשו להתפלל לרפואתו במהרה. מי שהצטרף לקריאה להתפלל עבורו הוא ח"כ ניר ברקת שצייץ בטוויטר: "תת-אלוף במיל׳ גל הירש, מפקד גדול וחבר יקר שלי חלה במחלה קשה. התפללו איתי לרפואתו השלמה והמהירה יחד עם כל חולי עמו ישראל."

חברי כנסת נוספים הצטרפו לקריאה הנרגשת ביניהם ח"כ אופיר סופר ואיתמר בן גביר שביקשו ג"כ להתפלל להחלמתו.

כמו כן ח"כ לשעבר איוב קרא ‏כתב: "אני מתפלל ומאחל לחברי חבר הליכוד תא"ל גל הירש רפואה שלמה והחלמה מהירה, גל נלחמת וסיכנת את חייך למען בטחונה וקיומה של מדינת ישראל עם ישראל מתפלל לרפואתך בעז"ה".

גל הירש זכור לטובה לתושבי קרית ספר, כמי שהתמנה בשנת 1999 למפקד חטיבת בנימין ותחת פיקודו הייתה העיר מודיעין עילית – עובדה שהביאה אותו להכרות חזקה עם המגזר החרדי. הוא קבע בפועל את הגבולות המוניציפליים של מודיעין עילית וחיבר את קרית ספר לשכונת ברכפלד.

על החיבור שלו עם הקהילה החרדית, סיפר יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית לפני מספר שנים, "הוא בעל ערכים גבוהים והוא מאוד מכבד, הוא השקיע רבות במודיעין עילית בקהילה החרדית, רצה למקם אותה במקום מכובד בישראל, הוא חיבר את ברכפלד וקריית ספר לעיר חרדית אחת גדולה, הוא הבין שהולך להיות פה משהו גדול".

תת אלוף במיל' גל הירש סייע בשיא מגיפת הקורונה לעיריית אלעד בכל הנוגע להתמודדות בנגיף הקורונה, בהתנדבות מלאה. הירש אמר לתקשורת לאחר פרסום הדברים "כאחד שמתגורר בראש העין הסמוכה לאלעד, אני מרגיש שזו שליחות לעזור לעיר".

הירש שימש כמפקד יחידת שלדג, מפקד בה"ד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה. בהמשך שימש כסגן מפקד מפקדת העומק. בשנת 2015 היה מועמדו של השר לביטחון פנים דאז, גלעד ארדן, לתפקיד מפכ"ל המשטרה. דבר מינויו עורר התנגדות רבה בקרב בכירים במשטרה והיועץ המשפטי לממשלה אמר כי בדיקה בעניינו "תימשך זמן רב".

במהלך שירותו הצבאי הוא נפצע קשה בפניו ובפלג גופו הימני שותק, לאחר שערבים ריסקו את הרכב בו נסע, באמצעות סלע שזרקו מגשר ביר זית שבבנימין. הוא עבר תהליך שיקום ארוך שנמשך כשנה בסיומו נקבעה לו נכות לצמיתות.

גל הירש מחלה קשה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד