י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למעלה מדרך הטבע

אחרי 6 שנים ללא ילדים: סיפור מדהים של אברך מהצפון

הרב פ.ה. אברך מצפון הארץ, שכרבים אחרים קיים את הסגולה על קברו של רבי חנינא בן דוסא זיע"א, התקשר למוקד 'חנינא בני' וביקש לשתף את הציבור בישועה הכפולה למעלה מדרך הטבע שזכה לה בעקבות קיום הסגולה • גם אתם יכולים לזכות בסגולה, בכל ליל שישי

אחרי 6 שנים ללא ילדים: סיפור מדהים של אברך מהצפון
תפילה בציון ר' חנינא צילום: מתוך הסרטון

מעמד קיום הסגולה שמתקיים ע"י ארגון "חנינא בני" כמידי ליל שישי לאחר חצות הלילה ממשיך לעורר הדים, לאחר שרבים הצטרפו ונטלו חלק בקיום הסגולה. סיפורי ישועות רבים מגיעים לארגון ממקיימי הסגולה.



אחד מסיפורי המופת של הימים האחרונים, מסופר ע"י בעל המעשה. הרב פ.ה. אברך המתגורר בצפון הארץ, שכרבים אחרים קיים את הסגולה על קברו של רבי חנינא בן דוסא באמצעות ארגון 'חנינא בני' התקשר למוקד של חנינא בני כדי לשתף בסיפור הישועה שזכה לה למעלה מדרך הטבע: "במשך שש שנים חיכינו לילדים. התפללנו רבות וקיימנו את כל הסגולות שהכרנו. יום אחד חבר קרוב סיפור לי על סגולה המתקיימת על קברו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא, שהגמרא מספרת עליו שהיה מורגל בניסים.

"את הסגולה תיקן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א. הוא אמר לי שמדובר בסגולה שמתקיימת מידי ליל שישי לאחר חצות הלילה, ע"י מניין אברכים שלומדים לימוד רציני ולאחר מכן מתפללים את סדר התפילה שייסד הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א. החלטתי לנסות, תרמתי סכום כסף שהבנתי שהארגון דואג להעביר באמצעותו מוצרי יסוד לצרכי שבת עבור אברכים של כולל שישי שבת ואברכים נוספים שזקוקים לעזרה כלכלית. השתתפתי בסגולה ואף הזכירו את שמי לישועה במעמד הסגולה עצמו. לאחר תקופה קצרה הגיע הבשורה הטובה וב"ה נפקדנו בבן זכר, פלא אמיתי, ישועת השם כהרף עין".


שיעור תורה בציון הקדוש • יח"צ

ממשיך הרב פ.ה ומספר סיפור נוסף: "זמן לא רב לאחר שראיתי את הישועה הגדולה שזכיתי בבן, חיפשנו לעבור דירה. באזור שבו אני גר, קשה מאד למצוא דירה טובה. פניתי למתווך מוכר וביקשתי ממנו שיעזור לי למצוא דירה מסוימת עם מפרט שהיה מתאים לנו. המתווך גיחך ואמר שזה לא הגיוני להשיג דירה מסוג כזה בשוק של היום. החלטתי לקיים את הסגולה גם על הנושא הזה, לא עברו מספר ימים והמתווך מתקשר אלי "אתה לא מאמין, מצאתי דירה בדיוק בשבילך".

בארגון חנינא בני המסייע במתן צורכי שבת לאברכים עמלי תורה ומשפחות נצרכות, מציינים כי כל שמי שנטל חלק בקיום הסגולה ותרם לפחות קי"ט מעות עבור צורכי השבת של עמלי התורה, זכה וראה ישועות. מאות המשפחות המקבלות מידי ערב שבת את צורכי השבת ביקשו להודות להנהלת הארגון ולתורמים הרבים, על שבזכותם הם זוכים לקבל את צורכי השבת בצורה מכובדת מידי שבוע.

בארגון "חנינא בני" מציינים כי זמנה של הסגולה בליל שישי בחצות הלילה, ערב שבת קודש, מאחר ובימי חיותו של רבי חנינא בן דוסא, מרבית הניסים שהתרחשו בביתו, התקיימו בערב שבת קודש כפי שכתוב בחז"ל. לכן, כפי שאמרו גדולי ישראל שליט"א, מקום קברו הקדוש של התנא רבי חנינא בן דוסא, הוא מקום המסוגל לעורר את הניסים וע"כ חובה לקיים את הסגולה ממש כפי ההוראות כדי לעורר את הניסים שיהיו למעלה מדרך הטבע.

יתרה מכך, בזמן קיום הסגולה ע"י מניין האברכים במערת קברו של התנא הקד', מי שמתפללים עבורו יתפלל אף הוא באותה שעה וידליק נר ויעשה כפי ההנחיות המופיעות במכתבו המפורט של הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א.

במכתבו כותב הגרמ"ש שליט"א: "בהיות ונודע במסורת ברורה מהקדמונים, מקום ציונו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא ואשתו זיעועכי"א אמן, בכפר עראבה שבגליל, ובוודאי שהוא מקום מסוגל לתפילה ולפעול ישועות בכל העניינים. וכבר נושעו רבים בזכותו של התנא הקדוש וכדאיתא בחז"ל (תענית כ"ד)  אר"י א"ר כל העולם ניזון בשביל חנינא בני וכו'. אולם כדי לחזק כח התפילות שיפעלו יותר, לעורר הרחמים ולפעול ישועות, ראוי גם להפריש איזה סך לצדקה, ובפרט לצורכי שבת כמו חלות ויין עבור הנזקקים, וראוי שיהיה לכל הפחות כמניין 'חנינא', שהוא סך קי"ט שקלים, ובוודאי שכל המוסיף מוסיפים לו".

את מכתבו מסיים הגרמ"ש שליט"א: "ובטוחני שיועיל הדבר לפעול ישועות אף שלא כדרך הטבע והוא בדוק ומנוסה".

השאירו שם ותראו ישועות בקרוב>>>

רבי מרדכי שמואל אדלשטיין ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד