כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאחר שניצל מהקורונה

לראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נולדה בת

שמחה בממלכה הבריטית, ראש הממשלה בוריס ג'ונסון ורעייתו חבקו בת. היא מצטרפת לאח ווילפרד שנולד לפני שנה וחצי, כאשר ראש הממשלה נאבק על חייו במחלקת טיפול נמרץ קורונה

לראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נולדה בת
בוריס ג'ונסון צילום: מתוך הטוויטר שלו

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ואשתו קארי סימונדס, הודיעו היום (חמישי) על הולדת בתם. זוהי ילדתם השנייה שנולדה מאז שבוריס ג'ונסון הפך לראש ממשלה, הקטנטנה החדשה היא אחות לווילפרד, שנולד לפני כשנה וחצי.

בני הזוג סיפרו כי "תינוק בריא, ילדם השני, נולד בבית חולים בלונדון בבוקר יום חמישי, גם האם וגם הבת במצב טוב מאוד", נמסר בהודעה מטעם הזוג. עוד מסר כי "בני הזוג רוצים להודות לצוות היולדות המבריק של ה-NHS על כל הטיפול והתמיכה שלהם". התינוקת היא אחות לווילפרד, שנולד באפריל 2020, שבועות לאחר שראש הממשלה טופל בטיפול נמרץ בגלל שחלה קשות בנגיף קורונה.

בפוסט על הלידה כתבה אשתו של ג'ונסון: "אני מרגישה כעת שהתמזל מזלי להתברך אך במקביל אני מרגישה מתח נוראי".

התינוק החדש הינו התינוק הרביעי שנולד לראש ממשלה בריטי מכהן במאה הנוכחית. גם נשותיהם של המנהיגים טוני בלייר ודיוויד קמרון ילדו תינוקות בזמן שבעליהן היו בתפקיד.

התינוק הגיע לעולם, יום אחרי שראש הממשלה ערך מסיבת עיתונאים כדי להכריז שהוא מטיל מגבלות בהליכה למקומות לעבודה, ובמקומות צפופים כדי לנסות להאט את התפשטות הגרסה החדשה של נגיף הקורונה.

 

בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה לידת בת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד