י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שוקל לפרוש מעבודתו

הזוכה במיליונים בלוטו: "המספרים הזוכים הגיעו אלי בחלום"

תושב אוסטרליה שזכה במיליונים בהגרלת הלוטו המקומית סיפר לתקשורת כי חלם את המספרים שניחש כמה שנים קודם לכן וכי הוא שוקל להפחית משעות עבודתו או אפילו לפרוש ממנה בשל הזכייה שתפרנס אותו שנים קדימה

הזוכה במיליונים בלוטו: "המספרים הזוכים הגיעו אלי בחלום"
הגרלת לוטו בשעת מעשה צילום: unsplash

גבר אוסטרלי גרף זכיה בסך 3.4 מיליון דולר בהגרלת לוטו, לאחר שהמספרים הופיעו לו בחלום, הזוכה המאושר מהעיר מריון, שבדרום אוסטרליה רכש את כרטיס ב-5 בדצמבר.

כעת הוא יקבל כ-15,000 דולר בחודש במשך 20 השנים הבאות. הזוכה אמר לתקשורת באוסטרליה: "אני קונה כרטיסים כאלה כל שבוע. זה משחק הלוטו האהוב עליי, הלכתי כדי לקנות מצרכים, וחשבתי לבדוק את הכרטיס שלי".

הוא גילה את הפרס כשהוא סרק את הכרטיס, "כשסרקתי את הכרטיס, סכום הפרס לא עלה במסך, אז חשבתי שבטח זכיתי במשהו טוב. אז הלכתי ישר למשרד הראשי כדי לברר בדיוק מה זה, ושם גיליתי". כך דווח באתר The Sun.

הזוכה סיפר שהמספרים התגלו לו בחלום לפני מספר שנים ושהוא שמר עליהם כל הזמן הזה. "זה היה חלום כל כך חי, ובו השתמשתי במספרים כדי לנחש בלוטו ואז זכיתי", אמר.

האיש אמר שזו "זכיה מדהימה" וזה "ישנה את החיים. אני עדיין עובד וכך גם אשתי, אבל עכשיו נוכל להוריד שעות עבודה או אפילו לפרוש, זה אומר שאנחנו לא צריכים לעבוד יותר אם אנחנו לא רוצים, אנחנו נעזור גם לילדים שלנו, ובשאר נשתמש כדי ליהנות באמת מהחיים". כך הזוכה.

זכיה בלוטו אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד