כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אשים לך כדור בראש"

קשיש הותקף, נשדד ונקשר לכסא בביתו

יהודי בשנות ה-70 לחייו, המתגורר בפריז בירת צרפת, הוכה, נשדד ונקשר לכיסא בדירתו על ידי פולשים אנטישמיים. המשטרה פתחה בחקירה. השניים פרצו לביתו חבושי מסכות וחמושים באקדחים. היכו את האיש קשות כיוונו לראשו אקדח ואיימו לירות בו 

קשיש הותקף, נשדד ונקשר לכסא בביתו
אילוסטרציה צילום: pexels

שני תוקפים חבושים במסכה וחמושים באקדח, ביצעו שוד ותקיפה כלפי יהודי בשנות ה-70 לחייו בפריז בירת צרפת. כך על פי ארגון לאומי לערנות נגד אנטישמיות (BNVCA), ארגון שבסיסו בפריז, המייצג קורבנות של אלימות אנטישמית בצרפת.

לפי דיווחו של הקורבן, אחד משני התוקפים היה ממוצא ערבי, ואילו השני ממוצא אפריקאי. לאחר שנקשו באגרופיהם בדלת דירתו של הקורבן, הם נכנסו בכוח פנימה. התוקפים הנחיתו מכות על הקורבן ואז כיוונו את האקדח לעבר רקתו.

אחד התוקפים שאל אז את הקורבן אם הוא "צורף ויהודי". הקורבן השיב שאמנם הוא לא צורף, אבל הוא אכן יהודי. לאחר מכן דחפו התוקפים את הקורבן לכיסא, שאלו אותו שוב ושוב "היכן נשמר הזהב" והזהירו שאם ינסה להתרומם מהכיסא, "אני אשים לך כדור בראש".

אחד התוקפים פגע בפניו של הקורבן באקדח והותיר אותו חבול קשות ומדמם. לאחר חיפושים אחר מזומנים וחפצי ערך, הם מצאו סכום של 250 יורו, הם קשרו את הקורבן לכסאו בעזרת מסקינטייפ ולאחר מכן נמלטו. הקורבן הצליח להתקשר לאשתו לבקש עזרה. לאחר שהגיעו שירותי החירום, הוא קיבל טיפול בשל פציעותיו בבית חולים מקומי ודווח כי הוא חווה "כאבים עזים" בעינו הימנית כתוצאה מאחת המכות בראשו.

ארגון ה-BNVCA הודיע כי הוא קרא למשטרה המקומית "לעשות כל שניתן כדי לזהות את מבצעי הפשע האנטישמי הזה ולהעמידם לדין". משרד התובע בפריז פתח בחקירה רשמית של התקיפה באשמת חטיפה וגניבה בנסיבות מחמירות. דובר משרד התובע אמר בהצהרה ביום רביעי כי החקירה תבחן "במיוחד את האופי האנטישמי של העובדות".

שוד קשישים אנטישמיות בצרפת פריצה לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד