ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
במהלך טיפוס על קרחון

ניצל בנס • התפללו: ישראלי נפצע בארגנטינה

תייר ישראלי נפצע קשה במהלך טיפוס על קרחון בארגנטינה, הוא סובל משברים ומהיפותרמיה, הצעיר בן ה-23 מאושפז כעת בבית חולים ונשיא ועד הקהילות בארגנטינה קרא להתפלל לרפואתו

ניצל בנס • התפללו: ישראלי נפצע בארגנטינה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

תייר ישראלי צעיר שטיפס על קרחון ליד אושוויה, נפל לנקיק וחולץ בנס. מדריך הרים שמע את הישראלי, איתן שקד, בן ה-23, זועק לעזרה והזעיק עזרה מיידית.

שגרירת ישראל בארגנטינה גב' גלית רונן והקונסול מר יהודה גולן עומדים בקשר עם בני המשפחה בישראל, ומסייעים בכל הנדרש, נשיא ועד הקהילות היהודיות אליהו המרה, פרסם בקשה להתפלל לרפואתו. איתן בן רות.

הצעיר הישראלי נפצע ביום רביעי בצהריים וחולץ ביום חמישי למחרת, מדריך הרים מקומי שמע קריאות של אדם המבקש עזרה באזור קשה לגישה, שבעה מצילים מצוידים בחבלים ובציוד טכני לביצוע חילוץ, עמלו במשך שעות ארוכות לחלץ אותו.

הפצוע ספג חתכים בפניו עם שברים בגפיים התחתונות והעליונות. לדברי המחלצים, הוא ניצל בנס כי הטמפרטורות שם בלילה מאוד נמוכות, ובדיוק באותו יום היה נח יותר.

הוא התקרר מאד וסבל מהיפותרמיה, וחולץ באמצעות מסוק שלא הצליח לנחות בשל מצב הקרקע, כך שהוא חולץ כשהמסוק באוויר. הצעיר פונה לבית חולים מקומי והתבצעה פעולה כירורגית דחופה כדי לטפל בשברים, הטיפול הצליח והוא מתאושש מהפציעות.

ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד