כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מנהל מאבק

נתניהו לקראת ההחלטה על אבטחת משפחתו "אל תפקירו את אשתי וילדיי"

לקראת כינוס ועדת שרים לענייני אבטחת אישים בו תידון דרישת נתניהו להארכת האבטחה על משפחתו, ראש האופוזיציה יוצא בקמפיין נרחב בו הוא מסביר את נחיצות האבטחה על בני משפחתו. צפו

נתניהו לקראת ההחלטה על אבטחת משפחתו "אל תפקירו את אשתי וילדיי"
נתניהו מוקף מאבטחים. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מחר (ראשון) בשעה 9:00 תתכנס ועדת השרים לענייני אבטחת אישים לדון בבקשה של משפחת נתניהו להאריך את אבטחה סביב רעיית ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו וילדיו יאיר ואבנר, בעקבות איומים ששוגרו לעברם בחודשים האחרונים.

בערב שבת פרסם ראש האופוזיציה נתניהו סרטון בו ביקש מחברי ועדת השרים להסכים להארכת האבטחה על משפחתו, נתניהו ציטט איומים מהשבועות האחרונים, גם מתוך עמוד הפייסבוק של מחאת הדגלים השחורים, שם נכתב השבוע כי "ביום שני הקרוב, תוסר האבטחה משרה נתניהו ושני בניה. צפו להפתעות?"

נתניהו אמר בסרטון "יש פה איום ברור לפגוע בהם, כולל ציון של התאריך המפורש שבו תוסר האבטחה ותהיה הזדמנות לפגוע בהם", הוא הוסיף, "חשוב לזכור שגנדי נרצח יומיים בלבד אחרי שהסירו ממנו את האבטחה".

נתניהו ציטט איום נוסף שהגיעה לאחרונה ללשכתו, וכך נכתב "יאיר המנוול, אנחנו 4 ישראלים בחו״ל נגיע ארצה בקרוב כדי להרוג אותך ואת אביך הזבל וגם את אימך. מות תמות בקרוב. חכה לנו. נגיע בקרוב מאוד". בנוסף, נתניהו ציטט איום של פעיל שמאל שאיים לפגוע בבנו יאיר ברגע שתוסר ממנו האבטחה.

לדברי נתניהו, "האיומים האלה על אשתי וילדיי מגיעים רק בגלל שהייתי ראש ממשלה חזק מהימין ואני המועמד המוביל של הימין להיות ראש ממשלה. בגלל התדירות והחומרה של האיומים המחרידים הללו, קבעה ועדת השרים לענייני אבטחה שאשתי וילדיי יקבלו אבטחה במשך שנה לאחר תום כהונתי, עם אפשרות להארכה נוספת בהתאם למצב האיומים".

"אבל ועדת השרים של הממשלה הנוכחית החליטה באופן שרירותי", אמר נתניהו, "במנותק מהמציאות, לקצר את התקופה בחצי שנה". נתניהו בחר לתקוף את יו"ר הוועדה לענייני אבטחת אישים, השר מתן כהנא, שלדברי נתניהו "רק לפני שבוע, דאג לעצמו לאבטחה. בגלל מה? בגלל דברי ביקורת של פוליטיקאים? הוא אמר שהאמירות האלה, 'יכולות להביא אנשים מבולבלים לעשות מעשים רעים מאוד'. בהיותו ראש הועדה, הוא דואג לעצמו לאבטחה, ובמקביל מוריד אבטחה מרעייתי ובניי מול איומים מפורשים בלתי פוסקים לפגוע בהם".

"הכתובת על הקיר" התריע ראש האופוזיציה "מדובר בחיי אדם. מה עוד צריך לקרות? מי ייקח את האחריות אם חס וחלילה יקרה להם משהו? אני קורא לוועדה, תרדו מהשיקולים הפוליטיים והאישיים ותעשו את הדבר הנכון וחיזרו להחלטה המקורית, העניינית והמתבקשת. אל תפקירו את ביטחונם של אשתי וילדיי".

אבטחת אישים מתן כהנא בנימין נתניהו משפחת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד