י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נחושים להצליח"

ראש הממשלה נפתלי בנט: "זו האסטרטגיה הלאומית מול הקורונה"

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח בצאת השבת עם מנכ"לי קופות החולים והציג את האסטרטגיה הלאומית מול הנגיף - המורכבת משתי לבנים: לעכב את חדירת הווריאנט ולהעלות את רמת החיסוניות

ראש הממשלה נפתלי בנט: "זו האסטרטגיה הלאומית מול הקורונה"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב (מוצאי שבת) עם מנכ"לי ויושבי הראש של קופות החולים מכבי, לאומית, כללית ומאוחדת, במטרה להאיץ את היקפי ההתחסנות בקרב הציבור.

בשיחה השתתפו שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות וממונה הקורונה. בשיחה הוצג לראש הממשלה סטטוס ההתחסנות בכל קופה, ונידונו דרכים להרחבת היקפי ההתחסנות, שאינם מספיקים בשלב זה.

ראש הממשלה הדגיש בפני ראשי הקופות כי מדובר במאמץ לאומי, וכי הוא מצפה מהם לפעול בכל הכלים שעומדים לרשותם, תוך הסתייעות בדרג המדיני ובדרגים המקצועיים במשרדי הממשלה במידת הצורך, על מנת לעמוד ביעדי ההתחסנות.

"האסטרטגיה הלאומית שלנו בשלב זה מורכבת משתי לבנים - הראשונה היא לעכב ככל האפשר את חדירת זן ה"אומיקרון" לישראל, והשנייה היא להעלות את רמת החיסוניות של אזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה בנט.

בנוסף, אמר בנט בשיחה כי קצב ההתפשטות של הזן הוא גבוה ביותר, "אנחנו רואים את הנתונים מהעולם. אני מוטרד מזה, ומחויב לעשות הכול כדי לעכב את קצב חדירת הזן ארצה בצורה רחבה".

בסיום השיחה אמר ראש הממשלה כי הכלל בניהול מגפה הוא להגיב מיד על ההתחלה, כשהמצב עדיין מאפשר לנקוט פעולות יעילות. "הסיבה שהמצב בישראל טוב היא שפעלנו במהירות ובנחישות. קוראים לזה "הפרזה"? אני קורא לזה אחריות. ככל שנגן על ישראל מכניסת האומיקרון בגבולות, נוכל לשמור על המשק פתוח ולאפשר את המשך שגרת החיים".

"בניהול נכון צלחנו את הגל הרביעי ללא סגר. אנחנו נחושים להצליח גם עכשיו", סיים בנט.

נפתלי בנט חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד