י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כ-100 חסידים נענו

כל הפרטים: החזרת המכשירים בויז'ניץ והיוזמה החדשה

האדמו"ר מויז'ניץ החזיר את הסמארטפונים לכ-100 חסידים שהפקידו בביתו את המכשיר במהלך ימי החנוכה. לפני כן הציע הרב אפרים נייהוז לאמץ את יוזמת חמיו הגרמ"ש קליין, לאפשר שימוש באינטרנט, באמצעות טאבלט בלבד

כל הפרטים: החזרת המכשירים בויז'ניץ והיוזמה החדשה
הרבי מויז'ניץ בחנוכה צילום: די וואך

למעלה מ-100 חסידי ויז'ניץ הגיעו ביום רביעי האחרון לביתו של האדמו"ר מויז'ניץ בקרית ויז'ניץ בבני ברק, כדי לקבל בחזרה את מכשירי הסלולר, הסמארטפונים, שהפקידו אצל האדמו"ר עשרה ימים קודם לכן, בתחילת חג החנוכה.

עוד בנושא:

לבקשת הרבי מויז'ניץ: החסידים הביאו את מכשירי הסלולר לביתו

המאבק של הרבי מויז'ניץ בטכנולוגיה: "שמעתי סיפורים מזעזעים"

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעה 21:00 התאספו אותם חסידים בביתו של הרבי ל"טקס החזרת המכשירים", כשלפני כן הקשיבו לנאום של הרה"ג ר' אפרים נייהוז, מרבני חסידות ויזניץ, מו"צ בבית הדין של חמיו הגאון רבי משה שאול קליין, ומוועדת הרבנים לענייני תקשורת בויז'ניץ.

הרב נייהוז הציג יוזמה של חמיו, לפיה, בעלי עסקים או אנשים שמוכרחים להשתמש באינטרנט - יקבלו אישור מ"ועדת התקשורת" של החסידות להשתמש באינטרנט, רק באמצעות טאבלט.

דבריו של הרב נייהוז הגיעו לאחר כינוס "ועד קהילות הקודש" שהתקיים לפני כשבועיים, במהלכו הציע הגאון רבי משה שאול קליין, רב שכונת אור החיים ב"ב, לבדוק את האפשרות שאלו שמוכרחים להשתמש באינטרנט - יקבלו אישור למכשיר "טאבלט" שגודלו אינו מאפשר להכניס אותו לכיס, ולדבריו, "ממכר פחות ואינו כרוך אחריו ככלב".

בתוך כך, האדמו"ר מויז'ניץ חידש את ועדת הרבנים של החסידות לענייני טכנולוגיה, ובה יהיו חברים, הרבנים הגאונים רבי יצחק אייזיק טוביאס רב קהילת ויז'ניץ בבית שמש הרב חיים מאיר גרינבוים רב הקהילה בחיפה והרב אפרים נייהויז. הם יפקחו על כל פניה ובעיה של תקשורת בחסידות.

הרבי מויז'ניץ פגעי הטכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד