י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אביו ערך קבלת 'עול מלכות'

שנה למות אהוביה; הכניסה לירושלים נחסמה. צפו

מאות מפגינים חסמו את גשר המיתרים שבכניסה לירושלים, בדרישה להעמיד לדין את השוטרים שגרמו למותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, שבימים אלו מציינים שנה למותו. תיעוד של ישי ירושלמי

שנה למות אהוביה; הכניסה לירושלים נחסמה. צפו
מחאה בירושלים, שנה למותו של אהוביה סנדק צילום: ישי ירושלמי

שנה להרג הנער אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג במהלך מרדף משטרתי בבנימין. כמה מאות מפגינים הפגינו בכניסה לירושלים, סמוך לגשר המיתרים, במחאה על הרג הנער.

המפגינים קראו להעמיד את השוטרים שגרמו למותו של סנדק לדין. כוחות גדולים של משטרה חסמו את הכניסה לירושלים, מבעוד מועד, והמפגינים עומדים על הכביש ללא עימותים.

אביו של אהוביה ז"ל, אברהם סנדק, אמר במקום קדיש, וערך קבלת עול מלכות שמים לע"נ של אהוביה.

מהמשטרה נמסר: "בשעה האחרונה החלו הפרות סדר והתפרעויות אלימות, במהלך מחאה שמתקיימת הערב בסמוך לכניסה לעיר ירושלים באזור גשר המיתרים. קצין משטרה שהיה במקום, הזהיר את עשרות מפרי הסדר טרם השימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. למרות אזהרות אלו, הפרות הסדר המשיכו וכללו חסימות צירים, התפרעות וידויי ביצים לעבר הכוחות".

"בנוסף", אומרים במשטרה, "מספר מפירי סדר חסמו בשעה האחרונה את ציר הרכבת הקלה ברחוב הרצל בירושלים וניסו לשבש את תנועת הרכבת הקלה. כוחות משטרה פיזרו את מפרי הסדר ותנועת הרכבת התחדשה. בעקבות הפרות הסדר, החלו כוחות המשטרה בהדיפתם של מפרי הסדר, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ומעצר של מתפרעים שלא נשמעים להוראות השוטרים במקום".

אהוביה סנדק ירושלים הפגנה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד