כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"למנוע מצב של אובדן שליטה"

בנט לראשי המפלגות: חקיקה שתגביל מתנגדי חיסונים

בדיון מיוחד שקיים היום ראש הממשלה בנט עם ראשי מפלגות הקואליציה, הנחה את השותפים להכין חקיקה שתגביל מתנגדי חיסונים מלהיכנס לקניונים וחנויות

בנט לראשי המפלגות: חקיקה שתגביל מתנגדי חיסונים
בנט והשרים בישיבת הממשלה צילום: Alex Kolomoisky/POOL

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערב (מוצאי שבת) הערכת מצב בעניין ההתמודדות עם זן ה"אומיקרון" בישראל יחד עם ראשי הקואליציה, בה הנחה את השותפים להכין חקיקה שתגביל מתנגדי חיסונים מלהיכנס לקניונים וחנויות.

בלשכת ראש הממשלה נמסר כי "במהלך הדיון קיבלו ראשי המפלגות סקירה מראשי מערכת הבריאות בנוגע לקצב התפשטות זן ה"אומיקרון" בעולם ובמדינת ישראל, בנוסף, דנו על הצעדים למניעת התפשטות הזן במדינת ישראל".

בדיון הוחלט כי רשימת המדינות האדומות תיבחן מדי יום ותעודכן באופן תדיר. בימים הקרובים תתווספנה מדינות נוספות לרשימת המדינות האדומות על פי הגדרות משרד הבריאות.

עוד נמסר כי ראש הממשלה הנחה לקדם את החלת תו ירוק על הקניונים, בתיאום עם משרדי הכלכלה והאוצר. כך שמי שלא חוסן לא יוכל להיכנס לקניונים "בנוסף", נמסר, "דנו בדרכי הגברת קצב ההתחסנות והגברת האכיפה".

ראש הממשלה אמר: "אנחנו במצב יותר טוב ממדינות העולם מפני שנקטנו בצעדים מהירים ונחרצים. יחד עם זאת, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה. אנחנו חייבים לפעול כדי לעצור את התפשטות המחלה ולמנוע מצב של אובדן שליטה על התחלואה במדינת ישראל".

נפתלי בנט אומיקרון חיסונים סרבני חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד