ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
לא התחסנו

שני נערים מתו מקורונה תוך שבוע באותו בית ספר

שני תלמידים באותו בית ספר מתו בהפרש של שישה ימים לאחר שנדבקו בקורונה. השניים לא היו מחוסנים מפני הנגיף. נתיחה שלאחר המוות אצל אחד מהם הובילה למסקנה שהוא סבל משבץ מוחי שנגרם כתוצאה מההידבקות בנגיף 

שני נערים מתו מקורונה תוך שבוע באותו בית ספר
אילוסטרציה צילום: unsplash

מקרים מטרידים בבריטניה: תלמיד בן 14 מת משבץ מוחי שנגרם כתוצאה מנגיף הקורונה, ובן 15 מת מספר ימים לאחר מכן, שניהם לא חוסנו. כך עולה מניתוח שלאחר המוות.

מוחמד חביב, בן ה-14, תלמיד בבית הספר 'סנט ג'ון פישר' שבניוקאסל בבריטניה, לא חוסן ונדבק בנגיף הקורונה מוקדם יותר השנה. הנער הלך לעולמו ביום ראשון, 24 באוקטובר ונקבר מספר ימים לאחר מכן בבית קברות מוסלמי. כעת בדיקה רפואית גילתה שמוחמד מת מדימום במוח בעקבות שבץ מוחי שנגרם מהידבקותו בנגיף קורונה. כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה.

כמו כן, דווח כי נמשכות החקירות לגבי מותו של הארי טאוארס, בן ה-15, שחלה גם הוא בקורונה ומת ב-30 באוקטובר. אחותו, שרלוט, אישרה שהוא לא חוסן נגד קורונה, חיסונים שהיו אמורים להינתן בבית הספר שבועות ספורים לפני מותם של שני התלמידים. אך רק חיסונים נגד שפעת ניתנו. שני התלמידים, הארי ומוחמד, לא סבלו ממחלות רקע כלשהם.

גארט מאריי, ממנהלי בית הספר אמר ל-BBC: "הלכנו מעל ומעבר למה שהיה צפוי עם הגבלות הקורונה שלנו, הראש הרציונלי שלי אומר לי שעשינו כל מה שיכולנו, וזאת הייתה טרגדיה בשני המצבים, אבל עם הראש הלא רציונלי שלי, אני מרביץ לעצמי כל יום". הוא סירב להתייחס לממצאי חוקר מקרי המוות או לעיכוב בנתינת חיסוני הקורונה בבית הספר.

בתוך כך, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע בסוף השבוע על הקשחת הגבלות הקורונה באנגליה בצל התפשטות הנגיף, והורה לאזרחי המדינה לחזור לעבוד מהבית, לעטות מסכות במקומות ציבוריים ולהקפיד על שימוש בתו הירוק.

קורונה בית ספר תלמידי בית ספר בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד