כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ארה"ב: 600 מיליון דולר לזוכה בודד ב'פאוורבול'

חודשיים ללא זוכה בהגרלה הגדולה של הלוטו האמריקאי הסתיימו בזכיה בודדת של כ-600 מיליון דולר, השניה בגודלה אי פעם • הכרטיס נקנה בפלורידה - שם אין מיסוי על זכיות

ארה"ב: 600 מיליון דולר לזוכה בודד ב'פאוורבול'

הנהלת הגרלת הלוטו בארצות הברית הודיעה כי לפחות כרטיס אחד ניחש את המספרים הזוכים בהגרלת הענק על סך של לא פחות מ-600 מיליון דולר. הזוכה הוא אדם שרכש את הטופס בפלורידה.

טרם ידוע אם ישנם זוכים נוספים שיתחלקו עם האיש בפרס הגדול.

בעוד שמדינות כניו יורק גובות מס גבוה על פרס כזה, מס העשוי לטפס עד לכ-200 מיליון דולר, הזוכה המאושר ישמח לגלות שהחוק בפלורידה פוטר זכיות בהגרלות לוטו מתשלומי מס.

מדובר בהגרלת ה'פאוורבול', הגרלת לוטו המתקיימת במרבית מדינות ארה"ב, שיצרה היסטריה יוצאת דופן בימים האחרונים. מזה חודשיים איש לא זכה בהגרלה, ואם גם אמש איש לא היה מנחש את המספרים הנכונים - בהגרלה הבאה סכום הפרס היה מגיע לסכום הקרוב למיליארד דולר.

סכום הפרס שהוגרל אמש היה השני בגובהו בהיסטוריה של הלוטו האמריקני.

מוקדם יותר, אמרו כמה קוני-כרטיסים לעיתון 'יו.אס.אי טודיי' מה יעשו אם יזכו בפרס הגדול. איזנואד רקיים, מפעיל מלגזה בדימוס מאיווה, אמר: "גורלי שפר עליי, ואני רוצה לעזור גם לאחרים ולתרום לנזקקים". מייק דנלפ מקרוליינה הצפונית הצהיר כי אם הטופס שלו יעלה בגורל הוא "יפסיק למכור זיקוקים".
לוטו פרס היסטריה ארה''ב זוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד