כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בית הדין שלל רישיון נהיגה - ונהג האוטובוס נתן גט

נהג אוטובוס מאשדוד סירב לתת גט לאשתו • לאחר שבית הדין המקומי הטיל עליו סנקציות שמנעו ממנו להמשיך לעבוד כנהג - נשבר הסרבן והעניק את הגט המיוחל

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

סרבן גט מאשדוד המועסק כנהג אוטובוס הסכים בשבוע שעבר לתת גט לאשתו רק לאחר שבית הדין הרבני באשדוד שלל לו את רישיון הנהיגה.

בני הזוג, בשנות ה-40 לחייהם, נישאו לפני כ-20 שנה ולהם שני ילדים. שני בני הזוג עובדים כשכירים.

הבעל סירב במשך שנים לתת גט לאשתו למרות פסק בית הדין הרבני באשדוד לכפות עליו את מתן הגט, וגם לאחר שערעורו נדחה בבית הדין הגדול. בדיון האחרון סירב לתת את הגט עד שאשתו תעבור טיפול פסיכיאטרי. לאחרונה נענה בית הדין הרבני לבקשת עו"ד שרון פרץ שהסתמך על חוק הסנקציות כנגד סרבני גט, ואסר עליו להחזיק או לחדש רישיון נהיגה, לצאת מהארץ, להחזיק בדרכון ולהחזיק בחשבון בנק.

עו"ד שרון פרץ: "הטלת הסנקציות שמה קץ להתעמרות של הבעל באשה שהחזיק אותה כבת ערובה ו'שבויית חרב'. עד להחלטה על הסנקציות ובעיקר הסקציה של שלילת רישיון נהיגה שבזכותו התפרנס כנהג אוטובוס, התקיימו מספר דיונים אשר אפשרו בסופו של יום להטיל הסנקציות על הבעל".

למרות חוק הסנקציות, בתי הדין הרבניים אינם ממהרים לנקוט בסנקציות כנגד סרבני גט, אך הרכב הדיינים בבית הדין באשדוד בראשותו של הרב יקותיאל כהן, הרב מיכאל צדוק והרב מרדכי רלב"ג שקבע את הסנקציות, הביא בסופו של דבר למתן הגט.
גט סנקציות אוטובוס נהג סרבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד