י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המנהלת דוחקת בהורים • האזינו

בני ברק: עשרות תלמידות נדבקו בנגיף הקורונה

בתי הספר שבו לפעילות מלאה ונגיף הקורונה יחד איתם: עשרות תלמידות נדבקו בבית ספר בבני ברק | משרד הבריאות דורש לבצע דיגום, במידה ולא יאושר יתכן ויורה לסגור את בית הספר "לתקופת מה" | ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי ביה"ס עדיין לא נסגר ונערכו בו עד כה בדיקות אנטיגן בלבד, כאשר במשרד הבריאות ממתינים לתוצאות ה-PCR

בני ברק: עשרות תלמידות נדבקו בנגיף הקורונה
אילוסטרציה. צילום: דוד כהן, פלאש 90

התפרצות הנגיף בערים החרדיות: על פי דיווחים הבוקר, עשרות תלמידות אומתו לנגיף הקורונה בבית ספר השייך לחינוך העצמאי בשיכון ג' בני ברק. 

בהקלטה שנשלחה להורי התלמידות לקראת כניסת שבת, נשמעה המנהלת מודיעה כי "תחלואת הקורונה בבית ספרינו גבוהה במיוחד ולכן יש דרישה ממשרד הבריאות לערוך דיגום". המנהלת מספרת להורים כי הילדות נשלחו עם מכתב אותו עליהם לאשר, ובו בקשה לביצוע בדיקת קורונה (PCR) בבית הספר.

לדבריה של המנהלת, אם לא ייעשה דיגום, יתכן ומשרד הבריאות יבקש לסגור את בית הספר "לתקופת מה". בהמשך נשמעת המנהלת מבקשת מההורים לחתום במהרה על טופס אישור הבדיקה "על אף ההכנות לשבת". 

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי בית הספר עדיין לא נסגר ולעת עתה נערכו בו בדיקות אנטיגן בלבד, ובמשרד הבריאות ממתינים לתוצאות PCR.

כזכור, לפני פחות משבועיים התפרסם, כי התגלתה ילדה מאומתת לוריאנט החדש באחד מגני העירייה בבני ברק, אך בעירייה טענו כי "בניגוד לפרסומים. אין מקרה מאומת" והוסיפו כי "במסגרת בדיקת דיגום עלה חשד, שחייב בדיקה יסודית". 

קורונה החינוך העצמאי בית הספר שיכון ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד