ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
החלטה פוליטית

נתניהו על החלטת הוועדה: "זורקים את משפחתי מתחת לגלגלים"

בסביבת נתניהו התייחסו היום להחלטת הוועדה לענייני שב"כ על סיום אבטחת בני משפחתו | לטענתם "ההחלטה היא פוליטית, שערורייתית וחסרת אחריות שנתפרה מראש, ומתירה את דמה את רעיית ראש ממשלת ישראל לשעבר נתניהו ובניו"

נתניהו על החלטת הוועדה: "זורקים את משפחתי מתחת לגלגלים"
אבנר ויאיר נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעקבות החלטה ועדת השרים לענייני שב"כ שלא להאריך את האבטחה סביב בני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בסביבתו של נתניהו תוקפים את השרים וטוענים כי מדובר בהחלטה פוליטית שמסכנת את משפחתו.

"החלטה פוליטית, שערורייתית וחסרת אחריות שנתפרה מראש, ומתירה את דמה את רעיית ראש ממשלת ישראל לשעבר נתניהו ובניו", האשימו בסביבתו של יושב ראש האופוזיציה.

עוד טוענים, כי הוועדה התעלמה לחלוטין מחוות הדעת המקצועית של יחידת האבטחה של משרד ראש הממשלה 'מגן', שאחראית לביטחונם של רעיית ראש הממשלה לשעבר ובניו, ודרשה את המשך אבטחתם. "יחידת 'מגן' קבעה שהלכי רוח קיצוניים בחלקים מהציבור מסכנים את ביטחונם של רעיית ראש ממשלת ישראל לשעבר ובניו, ומחייבים את המשך אבטחתם על פי ההחלטה המקורית של הוועדה לענייני אבטחה", טענו.

ההחלטה המקורית כזכור, ביקשה לאבטח את המשפחה למשך עוד שנה שלימה, לטענת סביבת ראש האופוזיציה, "ההחלטה המקצועית של ועדה זו בוטלה באופן שרירותי ע"י ועדת השרים בראשות מתן כהנא, ימים ספורים אחרי שקיבלו את השלטון".

"כל מי שעיניו בראשו רואה את עוצמת ההסתה והאיומים ברשתות החברתיות נגד רעיית ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו ובניו יאיר ואבנר. איומים מפורשים כאלה לרצוח את בני משפחת נתניהו פורסמו רק אתמול ברשתות החברתיות", מאשימים, "אפילו לא על קמצוץ מהאיומים האלה הוועדה הפוליטית הזאת ארגנה לעידית סילמן, מתן כהנא, איילת שקד גדעון סער ואפילו תמר זנדברג ומירב מיכאלי צבא של מאבטחים, אבל את משפחת נתניהו הם זורקים מתחת לגלגלים".

נתניהו רומז כי משפחתו תפגע ללא האבטחה, "השנאה לנתניהו מעבירה אנשים על דעתם עד כדי כך שהם מוכנים לסכן את חייהם של רעייתו ובניו. בלתי נתפש. שערורייה שאין דוגמתה. הכתובת על הקיר".

ביבי נתניהו שרה נתניהו אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד