י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פעילי איכות סביבה פרצו למשרדי ynet והיכו עובדים

הפורצים צעקו "למה לא סיקרתם את ההפגנה מול ביתו של יצחק תשובה?" • מספר עובדות הוכו - בהם עובדת בהריון • תשובה: "המדינה תפסיד 100 מיליארד דולר אם לא נייצא גז"

אתר YNET. צילומסך
אתר YNET. צילומסך

קבוצה של 4-5 אנשים פרצה בשעות הצהריים (א) למשרדי אתר ynet בת"א מלווים במצלמה. הפורצים לא הציגו את עצמם ולא הסבירו את האג'נדה שלהם, אך אחד העובדים העריכו בשיחה עם "גלובס" כי הם קשורים למחאה חברתית.

הפורצים לא הצליחו בתחילה לפתוח את דלתות המשרדים שהיו נעולות עם קוד גישה, אך הם דחפו אישה בהריון שהיתה בדרכה פנימה והצליחו להיכנס.

ל"גלובס" נודע, כי הפורצים הם פעילים של ארגוני סביבה "ירוקים" שמחו על חוסר סיקור באתר ynet ההפגנה אתמול מול ביתו של יצחק תשובה בעניין ייצוא הגז. אמש השתתפו מאות מפגינים בהפגנה מול ביתו של תשובה ברמת פולג. 3 מהם נעצרו ע"י המשטרה.

העובדים באתר דרשו מהפורצים שייצאו החוצה, אבל אלה דרשו לראות העורך במיידית. בסופו של דבר הפורצים הסכימו לצאת, אך לא לפני שהכו שתי עובדות אחרות ואחת מהן אף קיבלה טיפול רפואי. אחד מהפורצים הוא צלם לשעבר שעבד ב-ynet.

למקום הגיעה ניידת משטרה והשוטרים הצליחו לתפוס את הפורצים שכבר היו מחוץ למשרדי החברה.

לא מדובר בניסיונות הפריצה הראשונים למשרדי ynet. לפני הבחירות השנה פעילי מפלגת "ארץ חדשה" של אלדד יניב ניסו לפרוץ למשרדי ynet כשהם מלווים במצלמה, וטענו שהאתר וקבוצת ידיעות אחרונות כולה לא מסקרים את המפלגה באופן שווה לשאר המפלגות, ממדרים אותה ומתעלמים מקיומה.

מ-ynet לא נמסרה תגובה, ואת תגובת המשטרה לא ניתן היה להשיג.
פורצים איכות סביבה פעילים מכות YNET

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד