כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בנק שמתאים ללקוח

"הלוואה עם ריבית עלינו": חידוש עצום בבנק פאגי

כולנו צריכים הלוואות בשלבים מסוימים בחיים ● אך התנאים של ההחזרים והריביות, לעיתים מונעים מאיתנו לקחת הלוואה מתאימה ● הכירו את הפתרון של פאגי – "הלוואה עם ריבית עלינו" מותאמת אישית לגובה ההכנסה

"הלוואה עם ריבית עלינו": חידוש עצום בבנק פאגי
הלוואה בנקאית צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כולנו מכירים את הסיטואציה הזו, לא משנה אם מדובר ברכב, דירה או כל השקעה אחרת. לעיתים נדרשת העזרה של הבנק, על מנת לא לפגוע בתזרים המזומנים השוטף. אך לעיתים תנאי הבנק לא מאפשרים לנו להשיג הלוואה בסכום שרצינו, עם החזרים התואמים את ההוצאות החודשיות שלנו. כל זה בלי להזכיר את הריבית, שהופכת את העסק הזה, למורכב יותר.

בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזו, פאגי, הבנק הבינלאומי, מציע מסלול ייחודי בקצב שלכם.

הקליקו כאן על מנת לעבור למסלול המיוחד>>>


ההנהלה אצל הגר"ח קנייבסקי • יח"צ

איך זה עובד? יותר פשוט משחשבתם. פותחים חשבון משכורת בפאגי ומקבלים הלוואה בהתאם לגובה ההכנסה. כלומר, ככל שההכנסה החודשית שלכם גבוהה יותר, כך אתם מקבלים זכאות להלוואה גדולה יותר! ומה עם הריבית? בחודשים בהם תעבירו משכורת כנדרש אנו נזכה אתכם בסכום הריבית.

מדובר במהפכה של ממש בעולם הבנקאות ובסטנדרטים חדשים במתן הלוואות. כי ככה זה כשלוקחים את הלקוח אישית ומתאימים עבורו את התנאים. ואם חשבתם שזו ההטבה היחידה עבור הלקוחות שמצטרפים לפאגי, תחשבו שוב. כל פתיחת חשבון מזכה אתכם במגוון הטבות שוות במיוחד. בין היתר, פטור מעמלות פעולה מול פקיד ופטור מעמלות בפעולה ישירה למשך שנתיים. בנוסף, פטור מדמי כרטיס אשראי ועוד.

מעוניינים לקבל הלוואה בתנאים שלכם, קיבלתם. אם אתם כבר לקוחות פאגי, פנו עכשיו אל הבנקאי שלכם ושאלו אותו על הלוואה בקצב שלכם. במידה ואתם עדיין לא, הקליקו עכשיו>>>>>

הצטרפו והרוויחו.

מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק ולהמצאת בטחונות לשביעות רצונו, אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בנק פאגי הלוואה בנקאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד