כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"בחדרי" יצא ובדק

עם נוף פסטורלי לכנרת: וילת הפאר שכולם מבקשים לנפוש בה

נוף פסטורלי לכינרת, בריכת שחייה, שני חדרי ג'קוזי ספא, מיטות שיזוף, פינות ישיבה וטרמפולינה לילדים - כל זה ועוד הביא את "בחדרי חרדים" לקבוע כי "וילת טירת כינרת" היא וילת הנופש המושלמת בכל הפרמטרים • וגם: מדוע דווקא המגזר החרדי מבקש לנפוש בה? • סיקור מיוחד על תיירות החורף הלוהטת

עם נוף פסטורלי לכנרת: וילת הפאר שכולם מבקשים לנפוש בה
נוף פסטורלי צילום: יח"צ

מגיפת הקורונה שינתה לחלוטין את מפת התיירות בישראל. השמים הסגורים וחובת הבדיקות לפני כל טיסה - הביאו רבים להעדיף לנפוש בוילות יוקרתיות בצפון הארץ או בדרומה.

ובמגזר שלנו, המגזר החרדי, המגמה בולטת אף יותר. וילות פאר מול נופים קסומים ובמחירים מוזלים - הפכו לטרנד החזק גם בתקופת החורף.

יצאנו ב"בחדרי חרדים" לבדוק את השטח ומול מגוון רחב של אופציות, הבאנו לכם את הדובדבן שבקצפת: 'וילת טירת כינרת' שממוקמת אל מול נוף פנורמי קסום של הכינרת, החרמון, והרי הגליל והגולן.

וילת הפאר שמותאמת באופן קפדני למגזר החרדי והדתי, מתנוססת לה בעיר טבריה המתחדשת, בסמוך לבתי כנסת ומנייני תפילה, מקווה טהרה ומרכול כשר למהדרין.


וילת פאר • יח"צ

הנוף הפסטורלי נשקף ממרבית חדרי הווילה ומהחללים הציבוריים. היא חדשנית ומפוארת ומתאימה לאירוח מושלם ובנוחות מקסימלית של עד 25 אורחים.

בנוסף, בווילה 6 חדרי שינה מרווחים, חדשניים ומעוצבים ברמת פאר גבוהה. כל המיטות מוצעות במצעים נקיים וריחניים. בנוסף קיים במקום - צימר ייחודי הכולל שני חדרי שינה, המציעים פרטיות מלאה. סך הכל במתחם: 8 חדרי שינה.

נציין כי לטובת האורחים עומדים שני ג'קוזי ספא, וחדרי רחצה מאובזרים היטב עם מוצרי אמבט, ומגבות נקיות ורכות.

במתחם החוץ: ג'קוזי ספא, בריכת שחייה עם מים נקיים וצלולים, מיטות שיזוף ופינות ישיבה, טרמפולינה לילדים וארבעה שולחנות משחק לבילוי מושלם לבוגרים ולילדים.

מטבח הווילה מאובזר כראוי ומתאים לבישול וחימום אוכל ומתאים לשהייה ארוכה. בסלון שולחנות אוכל.

כאמור, המקום מותאם לציבור הדתי והחרדי ובמטבח פלטה לחימום האוכל ומיחם מים לשבת.

לאתר הוילה לחצו כאן>>>

לטלפון חייגו: 0548553338

להתקשרות דרך הווצאפ לחצו כאן>>>

לאתר הוילה לחצו כאן>>>

לטלפון חייגו: 0548553338

להתקשרות דרך הווצאפ לחצו כאן>>>

וילה כנרת נופש בטבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד