י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שני בתים במקביל

תקדים: דרישת נתניהו שתעלה למדינה מאות אלפי ש"ח

שני בתים במקביל: ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הודיע כי הוא ורעייתו עוברים לגור ברחוב עזה בירושלים במקביל לביתם בקיסריה. המשמעות: עלויות אבטחה במאות אלפי שקלים מדי שנה. בתוך כך, עלות האבטחה שתיחסך לאחר ביטול האבטחה על יאיר, אבנר ושרה נתניהו - מוערכת ב-13 מיליון שקלים בשנה

תקדים: דרישת נתניהו שתעלה למדינה מאות אלפי ש"ח
נתניהו מוקף מאבטחים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פנה לפני מספר שבועות למשרד ראש הממשלה והודיע כי הוא ורעייתו עוברים לגור ברחוב עזה בירושלים, במקביל לביתם בקיסריה. כך דיווח הערב (ראשון) אביעד גליקמן ב'חדשות 13'.

על פי הדיווח, מהלך כזה יכלול עלויות אבטחה במאות אלפי שקלים מדי שנה על אבטחה, דירות למאבטחים, חשבונות שוטפים ועוד וזאת כראש ממשלה לשעבר שזכאי לאבטחה אדוקה למשך 20 שנה מתום כהונתו. עד כה לא היה ראש ממשלה לשעבר שהמדינה מימנה לו שני בתים מאובטחים במקביל.

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, משפחת נתניהו לא דרשה שהבית ברחוב עזה בירושלים יהיה מאובטח. שב"כ, והשב"כ בלבד, קבע שיש לאבטח את הבית והוא שמחליט על סידורי האבטחה".

בתוך כך, ב'כאן 11' דווח כי למרות החלטת ועדת השרים לענייני שב"כ כי האבטחה על בני משפחת נתניהו לא תוארך - האבטחה בבית משפחת ראש האופוזיציה נתניהו בקיסריה תישאר מתוקף האבטחה על נתניהו עצמו, אבל היקף הפעילות שלה יצומצם.

עוד דווח כי בדיון עלה כי תמונת המצב לא השתנתה מאז הדיון בחודש יולי, וכי המשפחה נמצאת באיום נמוך. עלות האבטחה שתיחסך לאחר ביטול האבטחה על יאיר, אבנר ושרה נתניהו - מוערכת ב-13 מיליון שקלים בשנה.

 

בנימין נתניהו אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד