י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רכישת החברה ב-4.2 מיליון ש"ח

עסקה של מיליונים: הצעת איש העסקים החרדי מאלעד

חברת "מצודת אגסי" של איש העסקים החרדי אהרון גרינפלד מאלעד, הגישה הצעה לרכישת חברת ההסעדה 'שולץ', שנכנסה לאחרונה להליך של הקפאת הליכים לאחר שצברה חובות של כ-100 מיליון שקל. מולה מתחרים, חברת פוד האוס שהציעה 3.2 מיליון שקל, וחברת גורמה ארוחות שהציעה 4 מיליון שקל

עסקה של מיליונים: הצעת איש העסקים החרדי מאלעד
אילוסטרציה צילום: pixabay

חברת "מצודת אגסי" שירותי הסעדה, הנמצאת בבעלותו של איש העסקים החרדי אהרון גרינפלד מאלעד, הגישה הבוקר (ראשון) הצעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב - לרכישת חברת ההסעדה 'שולץ', שנכנסה לאחרונה להליך של הקפאת הליכים לאחר שצברה חובות של כ-100 מיליון שקל.

על פי דיווח ב'כלכליסט', ההצעה של החברה, המיוצגת על ידי עו"ד נח קאפלין ועו"ד שאול חיים, עומדת על 4.2 מיליון שקל. סכום יותר גבוה מחברת פוד האוס של אורן שולץ, שהציעה 3.2 מיליון שקל, ואף יותר גבוה מחברת גורמה ארוחות, המיוצגת על ידי עו"ד אמיר ברטוב, שהציעה 4 מיליון שקל.

חברת "מצודת אגסי" טוענת כי יש לאשר את הצעתה, ומציינת כי היא מספקת מאות אלפי ארוחות בחודש לרשויות ממשלתיות, לרשויות מקומיות ולמתנסים. עוד מצוין בבקשה כי החברה מספקת ארוחות במסגרת תוכנית ההזנה של משרד החינוך, וכי הינה ספק מאושר מטעם משרד הביטחון.

ההצעה הגיעה לאחר שחברת שולץ נכנסה לאחרונה להליך של הקפאת הליכים, בעקבות צבירת חובות של כ-100 מיליון שקל. בית המשפט מינה לחברה כנאמן את עו"ד אבנר כהן, ממשרד כהן וילצ'יק, שביקש לאשר את מכירתה לפוד האוס כשזו היתה המציעה היחידה. אולם, לאחר מספר ימים הוגשה הצעה כספית משופרת חדשה מטעם גורמה, והיום כאמור הוגשה הצעה שלישית.

שולץ איש עסקים אהרן גרינפלד עסקת רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד