ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מייסד קמא טק הוזמן כאורח כבוד בטקס הקמת שדולת ההייטק בכנסת

בטקס הקמת השדולה בראשות ח"כ רון כץ שהתקיים בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב נכחו נשיא התאחדות התעשיינים, מנכ"ל אינטל, יו"ר איגוד ההייטק בישראל, מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן, מנכ"ל פיליפס ישראל, נציגי אמזון וגוגל ישראל, ח"כ הרב אוריאל בוסו ובכירי ענף ההייטק

מייסד קמא טק הוזמן כאורח כבוד בטקס הקמת שדולת ההייטק בכנסת
ביקור בקמא טק צילום: יח"צ

לראשונה, בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב התקיים אירוע השקת שדולת ההייטק בכנסת בראשות חבר הכנסת רון כץ. בכירי ענף ההייטק הישראלי הגיעו ליטול חלק באירוע הקמת השדולה ובהם נשיא התאחדות התעשיינים, מנכ"ל אינטל, יו"ר איגוד ההייטק בישראל, מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן, מנכ"ל פיליפס ישראל ונציגי אמזון וגוגל ישראל.

מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן הוזמן כאורח הכבוד לייצוג ההייטק החרדי. בדברים שנשא בטקס הקמת השדולה, דיבר פרידמן על ההזדמנות האדירה לשלב את הציבור החרדי בענף ההייטק בדרך הנכונה, בשיתוף פעולה מלא עם גדולי ישראל.

פרידמן האריך בדבריו על תכנית הלימודים הייחודית הנלמדת למעלה מעשרים סמינרים לבנות שבעקבות התכנית הזו, שאושרה על ידי גדולי ישראל ונבנתה יחד עם ראשי חברות ההייטק הגדולות, מאות בנות כבר השתלבו בעולם ההייטק, כאשר החברות משבחות ומהללות את ההון האנושי של בוגרות הסמינרים החרדים.

באירוע נכח גם חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו שציין בדבריו את החשיבות בשיתופי הפעולה והמיזמים המבורכים שבין היתר מסייעים לתלמידות הסמינרים מכל רחבי הארץ לקבל התמחות מעשית, יחד עם חברות ההייטק הגדולות, ובכך לשפר את היכולת שלהן להתקבל לעבודה טובה ופרנסה מכובדת.
ח"כ בוסו ציין בדבריו כי "חשוב להשוות את שכרם הכולל של העובדים והעובדות החרדיות שנמצאים בתחום ההייטק, לאחר שהוכח בצורה חד משמעית כי ההון האנושי החרדי מצטיין באיכות ויציבות. אנחנו מאמינים כי השינוי האמיתי מגיע מהמגזר העסקי, יותר חברות וארגונים עסקיים מבינים כי העסקת עובדים חרדים בסופו של יום מהווה תרומה אדירה לתחום".

בסיום דבריו אמר ח"כ בוסו: "בתקופה האחרונה אנו עדים לכך שהייטק החרדי צובר תאוצה, בתיאום עם גדולי ישראל. על כך צריך להגיד תודה גדולה לכל מי שמסייע לדבר הזה ולמי שמשקיע ומסייע לעניין, מכוחותיו, מממונו, מניסיונו ומידיעותיו".

יו"ר השדולה ח"כ רון כץ אמר בטקס: "לראשונה הוקמה שדולה שכל עיסוקה קידום תעשיית ההיי-טק הישראלי יחד עם איגוד התעשיינים. תעשיית היי-טק מהווה מנוף צמיחה אדיר למשק הישראלי וגאווה
לאומית. והגיע הזמן שתקבל את הייצוג הראוי בכנסת ישראל. שמתי לעצמי למטרה בקדנציה הנוכחית לעשות הכל בכדי להקל על השקעות בהיי-טק, להסיר חסמים ולאפשר לתעשייה הנפלאה הזו לפרוץ קדימה".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד