י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תפילת החשאין

המונים בתפילת הרבים של "רינה של תורה" בראשות מרן שר התורה • גלריה

ישועות בזאת השנה: המעמד המרגש לישועת מצפי זיווגים התקיים ברוב עם בעת רצון של חצות ליל זאת חנוכה • הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א בדבריו בפתח המעמד: תפילה אחר לימוד התורה בכוחה להפוך את כל הדינים לטובה • רבים ביד מעטים - תפילת החשאין המסוגלת התקיימה באותו הזמן על ציונו הקדוש של מרן החזו"א ו'הסנדלר' זיע"א, ברגש ובתחנונים בראשות הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א

המונים בתפילת הרבים של "רינה של תורה" בראשות מרן שר התורה • גלריה
מעמד התפילה צילום: יח"צ

המונים נטלו חלק במעמד תפילת הרבים בזמן המסוגל לפתיחת שערי שמים, בחצות ליל 'זאת חנוכה'. קודם התפילה, כנהוג, נערך סדר הלימוד אשר נמשך ג' שעות רצופות, להרבות זכות לבוא אל המלך בכוח אורייתא כאשר מאות מאברכי "רינה של תורה"  מתכנסים בהיכל ביהמ"ד 'לדרמן' ליגיעה בעמל התורה בהתמדה ובתענית דיבור.

הס הושלך עת נכנס להיכל בית המדרש רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, ובכך נפתח מעמד התפילה המסוגלת לעת הזאת ברוב רגש ותחנונים, ויהי המקום לחרדת אלוקים. בנו הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א ניגש לפרקי תהלים מיוחדים המסוגלים לזיווג, ולאחריהם ערך מרן הגר"ח שליט"א 'מי שברך' מיוחד לכל מבקשי הישועה ששלחו שמם להעתיר בעבורם.

בהמשך מעמד התפילה ניגשו לפני התיבה רבותינו גדולי ישראל שליט"א, כאשר בפתיחת המעמד נשא ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א דברי חיזוק והתעוררות נרגשים. אחריו ניגש לפני העמוד ראש הכוללים הגה"צ רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א. באותיות זיוו"ג יל"ד העתיר לפני התיבה הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין שליט"א, אשר חיזק את הרבים בכוח ובמעלת הזמן בבכי ובתחנונים.

באותה שעה, עלו ממנייני הלומדים כמה עשרות עמלי תורה, אשר נמנו על חבורת החשאין תוך שהם מסתירים מכל וכל הליכתם וחזרתם, ואף בביתם לא פירסמו דבר השתתפותם בחבורות העשרה-עשרה של תפילת החשאין המסוגלת, כקפידה שהקפיד בחייו והורה כן לדורות ליבם של ישראל הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל: שיעשו הכל כמה שיותר בחשאי. בבית החיים על קברו המסוגל של מרן החזו"א זיע"א, עמדו בתפילה בראשות הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, כאשר לפני כל פרק תהילים מסדר התפילה המסוגל לעת הזו נשא דברי התעוררות וחיזוק בבכי וברגש. מתוך התעוררות עצומה התפללו והעתירו כל הנוכחים בקול בוכים, כל 'חבורת עשרה' עם דף שמות נפרד, להזכרת הצריכים לישועה ושאינם יודעים שמתפללים עליהם בשעה זו. לאחר מכן, על ציונו של בעל הפלאות הסנדלר זיע"א, שוב חזרו על סדר התפילה המסוגל וביקשו בפרטות בעד כל שם ושם.

המעמד ננעל בקבלת עול מלכות שמים, בתחושה מרוממת מאין כמותה כי ובהרגשת הלב כי התקבלו תפילות אלו לרצון, בתקווה נאמנה כי אף השנה יעמוד הדבר להצלחת מצפי זיווג וישועה בקרוב ממש.

רינה של תורה שר התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד