כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החלים מקורונה

הטרגדיה בנתיבות: הילד יוסף נעים ז"ל בן ה-6 לא התעורר הבוקר

הבוקר הלך לעולמו בנתיבות, הילד יוסף נעים ז"ל, לאחר שהחלים לאחרונה מנגיף הקורונה וסבל הלילה מחום גבוה. בן 6 בפטירתו. אחותו בת ה-10 מאושפזת בבית החולים ברזילי בעקבות דלקת • הסב מתאר: "פתאום הוא בא בריצה וצועק 'הבן שלי עושים לו החייאה" • אסון קשה מנשוא

הטרגדיה בנתיבות: הילד יוסף נעים ז"ל בן ה-6 לא התעורר הבוקר
הילד יוסף נעים ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

האסון הבוקר (שני) בקהילה החרדית בנתיבות: הילד יוסף נעים ז"ל, בן ה-6 בלבד, נפטר ל"ע בביתו בעיר לאחר שלא התעורר משנתו. הוא פונה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון, שם נקבע מותו.

הילד סבל ממחלת רקע ממושכת, שבגינה אושפז כמה פעמים בעבר. לפני כחודש החלים מקורונה ונסיבות מותו עדיין לא ברורות. נבדק האם מותו קשור למחלת הרקע או שאולי מדובר בתסמונת PIMS שנפוצה בקרב ילדים לאחר ההחלמה מהנגיף. גם שלוש אחיותיו סובלות מחום, קוצר נשימה והקאות ופונו גם הן לבית החולים 'ברזילי'.

מדובר באסון קשה מאוד בקהילה החרדית בעיר בפרט והעיר בכלל, יוסף ז"ל תלמיד כיתה א' בבית הספר 'נתיבות יהודה' בנתיבות, בנו של הרב יהודה נעים, אדם נכבד המתגורר באחת השכונות המערביות של העיר נתיבות. ולאמו מרת גילה שרה שתחי'. 

הרב יהודה נעים, סיפר הבוקר ל'חדשות 13': "איזה צער זה, אתה לא יודע איזה צער זה. הוא לא הרגיש טוב, הבאנו לו תרופה להורדת חום, הוא לא קם בבוקר". הרב יוסף, סבו של הילד אמר ל'חדשות 13':  "כל המשפחה הייתה עם חום והבת הגדולה הייתה מאושפזת אתמול בלילה בברזילי, בת 10".

"היה להם (לכל המשפחה) קורונה לפני חודש, והם הבריאו", הוסיף הסבא, "היה להם חום אתמול בלילה, כל הילדים היה להם חום והבת הגדולה התחילה לפרכס. בבוקר באתי לבן שלי, פתאום הוא בא בריצה וצועק 'הבן שלי עושים לו החייאה, עושים לו החייאה' מסתבר שהוא קם בבוקר להלביש אותם והוא לא התעורר. עשו לו 40 דקות החייאה והביאו אותו לבית החולים בלי דופק ובלי נשימה". כך דווח ב'חדשות 13'.

פטירתו הכתה בהלם את העיר נתיבות והקהילה, העסקן הרב אבי דרעי אומר ל'בחדרי חרדים': "כולנו בהלם, מדובר בילד בן שש שלא טעם טעם חטא, בנו של אחד מבני החבורה בעיר, הוא למד בתלמוד תורה 'נתיבות יהודה' מהחשובים בעיר, זה מקרה שכולנו צריכים לעשות חשבון נפש וגם לשמור על עצמנו".

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

נתיבות קורונה ילד חרדי לא התעורר משנתו יוסף נעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד