כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בוועידה הבינלאומית

"אדם פאתטי": אולמרט מלכלך על טראמפ ומסנגר על נתניהו

אולמרט מגן על נתניהו על רקע המתקפה עליו מצד נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ: "טראמפ פאתטי, זה מטורף". לדבריו, "נתניהו ביצע את המצופה ממנו כראש ממשלת ישראל, ובירך את נשיא ארה"ב הנבחר"

"אדם פאתטי": אולמרט מלכלך על טראמפ ומסנגר על נתניהו
עמוס בן גרשום, לעמ

חיזוק מפתיע לראש הממשלה לשעבר נתניהו מגיע היום (שני) מצד לא אחר מראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בוועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית בין ישראל, אוסטרליה ובריטניה.

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ממקטרגיו הראשיים של נתניהו, התייחס הבוקר לסערה בעקבות הקלטות נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, בהן נשמע תוקף את ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, על רקע הברכה המצולמת ששיגר האחרון לנשיא ארה"ב הנבחר ביידן, לרגל ניצחונו בבחירות באמריקה. ראש הממשלה לשעבר אולמרט הגן על נתניהו, ותקף את נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ: "הוא אדם פאתטי".

בנוסף, על רקע שיחות הגרעין המתקיימות היום בווינה, הביע ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, התנגדות ליציאה של נשיא ארה"ב לשעבר טארמפ, בעידוד רה"מ לשעבר נתניהו, מהסכם הגרעין: "היציאה האמריקאית מהסכם הגרעין הייתה טעות אסטרטגית קשה, שתוביל את איראן לפצצה גרעינית".

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: "כולם מכירים את דעתי על נתניהו. אני לא מחבב אותו, לא מעריך אותו, לא סומך עליו או מאמין ביושרה שלו. אבל הריאיון של טראמפ הוא דוגמה חייה לבן אדם שהכול אצלו אישי. הכול נשפט על פי האינטרס האישי שלו. נתניהו ביצע את המצופה ממנו כראש ממשלת ישראל, ובירך את נשיא ארה"ב הנבחר".

לדברי אולמרט, "הוא אפילו והתמהה ואיחר בשיגור הברכה לביידן על הניצחון בבחירות. הוא חיכה עד שזה כבר הפך להיות מביך שמדינת ישראל, בעלת הברית והחברה הקרובה של אמריקה, לא מברכת את נשיא ארה"ב הנבחר. טרמאפ אמר שהעובדה שביבי בירך את ביידן היא בגידה ביחסים בין ישראל לאמריקה, זה מטורף ובלתי נתפס, הוא אדם פאתטי".

את הדברים ציין בוועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית בין ישראל, אוסטרליה ובריטניה שנפתחה היום, ביוזמתו של הפילנתרופ היהודי ואיש העסקים אלברט דדון, בהשתתפות בכירי ממשל, ראשי ממשלות ומנהיגים. את המושב הראשון בכנס ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לצד ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר, טוני אבוט.

אהוד אולמרט דונלד טראמפ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד