כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משבר התיירות בישראל

ליברמן מתנצל על ההתבטאות: "ניסוח לא מוצלח"

לאחר שהתבטא אמש בישיבת הממשלה כי יש לומר למורי הדרך להחליף מקצוע - הבהיר היום ליברמן את דבריו וניסה להתנצל בדרכו "יכול להיות שהניסוח אחת מאמירותיי לא היה מוצלח, אך הנתונים היו ונשארו נכונים" | השרה מיכאלי: "כל מי שנפגע מהחלטות הממשלה חייב לקבל פיצוי מידי" 

ליברמן מתנצל על ההתבטאות: "ניסוח לא מוצלח"
ליברמן בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו צילום: באדיבות המצלם

שר האוצר ויו״ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן התנצל היום (שני) בנאומו בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו על ניסוח דבריו אמש: "יכול להיות שניסוח אחת מאמירותיי לא היה מוצלח". 

אתמול, בעת ישיבת הממשלה התבטא שר האוצר כי "יש לומר למורי הדרך: תתחילו לשנות מקצוע". היום בפתח ישיבת סיעתו הבהיר ליברמן את הדברים: ״אתמול התקיים בממשלה דיון בנושא ענף התיירות, יכול להיות שהניסוח אחת מאמירותיי לא היה מוצלח, אך הנתונים היו ונשארו נכונים". 

ליברמן הוסיף "אני רוצה להזכיר שלפני הקורונה הגענו למצב של 4 וחצי מיליון תיירים. השנה היו כ-370 אלף אשרות תייר למדינת ישראל. מ-4 וחצי מיליון ירדנו ל-370 אלף והם כוללים גם קרובי משפחה שבאו להתארח כאן אצל המשפחות שלהם". 

לטענתו של שר האוצר, משרדו דן כל יום עם משרד התיירות על חבילת סיוע לענף, שכוללת עשרות מיליוני שקלים בנושאי הכשרה מקצועית. "כולי תקווה שעד סוף השבוע נוכל לגבש חבילת סיוע ולפרסם אותה באופן סופי", אמר לברמן בניסיון למזער את הנזק שנוצר מדבריו אמש. 

בעיצומו של הגל החמישי 

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס בהמשך דבריו בפתח הישיבה לענייני הקורונה ואמר כי ישראל נמצאת בעיצומו של הגל החמישי "ואף אחד לא ערב שלא יהיה גל שישי ולכן צריך להבין שגם בשנה הבאה לא יהיו פה 4 וחצי מיליון תיירים, ואת זה אפשר להבין גם מבלי להיות שר האוצר". 

ליברמן סיפר כי הוא מודאג ממה שקורה במערכת הכלכלית העולמית, "ראינו את נתוני האינפלציה ויש סימנים מדאיגים, חייבים להיות ערוכים לשנת 2022. אנחנו ניתן אופק לאזרחים ונכון לתת אותם לכמה שיותר עבודות אמיתיות״, סיים ליברמן את דבריו. 

בתוך כך, התבטאה היום יו״ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי בישיבת הסיעה של מפלגתה על הצורך בסיוע ופיצוי מידי לענפים שנפגעים מתקנות הקורונה: "ממשלת ישראל לא יכולה להפקיר את חברות התעופה והתיירות", אמרה השרה. 

עוד הוסיפה בדרישה לשר האוצר כי כל מי שנפגע מהחלטות הממשלה חייב לקבל פיצוי מידי - "זאת לא אפשרות זאת החובה", קבעה מיכאלי וטענה כי היא אומרת את הדברים הללו גם בחדרים הסגורים עם השרים. 

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו מורי דרך מרב מיכאלי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד