י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבועיים למועד הסופי

לפיד אופטימי: "מעריך שבפעם הבאה מישהו ירוץ נגדי"

יו"ר יש עתיד התייחס לכך שלא נמצא במפלגתו מישהו שקורא עליו תיגר, לקראת המועד הסופי להגשת מועמדות לבחירות לראשות המפלגה: "מעריך שבפעם הבאה מישהו ירוץ נגדי".

לפיד אופטימי: "מעריך שבפעם הבאה מישהו ירוץ נגדי"
יאיר לפיד צילום: צילום מסך

שבועיים למועד הסופי להגשת מועמדות לקראת הבחירות לראשות מפלגת 'יש עתיד' וטרם נמצא המועמד שיתמודד נגד יאיר לפיד, בבחירות שבכל מקרה המנצח בהן היה ידוע מראש, אך חוסר במועמד מול היו"ר לפיד יפגע בתדמיתה של המפלגה שמתמודדת עם ביקורת על כל שאינה מתנהלת בדמוקרטיות.

כזכור, לפני כחודשיים הוחלט לצאת להליך הקמת מרכז למפלגת יש עתיד, שיקבע את הרכב המפלגה וכך יבחרו את יושב ראש המפלגה, אך עד כה אף חבר כנסת או נציג במפלגה לא הביע הסכמה להתמודד על ראשות המפלגה.

בישיבת הסיעה השבועית התייחס יו"ר המפלגה הנוכחי וכנראה דם העתידי בעתיד הנראה לעין: "הייתי שמח אם מישהו היה מתחרה מולי על ראשות המפלגה, אבל זה תהליך. מעריך שבפעם הבאה מישהו ירוץ נגדי".

בנוסף, בישיבת הסיעה סיכם לפיד חצי שנה של ממשלה, והעריך כי היא תשרוד לפחות את מועד הרוטציה במסגרתה הוא יכנס לתפקיד ראש הממשלה ולדבריו היא אף תמלא את ימיה.

"לפני חצי שנה כולם הסבירו לי שהממשלה לא תקום. קמה. אחר כך אמרו שהיא לא תסיים את החודש הראשון. סיימה. אז הסבירו שלא נגיע לפגרה. הגענו. אז אמרו שלא יעבור התקציב. עבר. הממשלה הזו פה בשביל להישאר", העריך לפיד.

יאיר לפיד יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד