כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אירוע חריג

נוסע ישראלי שיכור התעמת; הטיסה נחתה ביוון במקום בתל אביב

נוסע ישראלי התפרע בטיסה כשעה לפני הנחיתה בנמל התעופה בן גוריון, הוא סירב להישמע להנחיות הבטיחות של הצוות בטיסת "אמריקן איירליינס". הקברניט חזר ונחת ביוון, והנוסע נעצר על ידי המשטרה

נוסע ישראלי שיכור התעמת; הטיסה נחתה ביוון במקום בתל אביב
אילוסטרציה צילום: pixabay

טיסת אמריקן איירלנס AA146 מנמל התעופה קנדי בניו יורק לתל אביב, שהייתה אמורה לנחות היום ב-17:30, נחתה באתונה בירת יוון, לאחר שנוסע ישראל סירב להישמע להנחיות הבטיחות והתעמת עם הדיילים. הקברניט עדכן את מגדל הפיקוח היווני, ביקש שהמשטרה תחכה לנוסע, והוא נעצר אחרי הנחיתה. לקראת 18:40 המריא המטוס לנתב"ג, כך מדווח דניאל סלאמה באתר Ynet.

על פי הדיווח, הנוסע היה שיכור, הציק לנוסעים אחרים ולצוות ודיבר בגסות רוח. העימות בין הנוסע לדיילים התרחש כשהמטוס כבר היה במרחק שעה מנתב"ג, ובכל זאת החליט צוות הטייסים לשוב אחורה לכיוון צפון-מערב ולנחות ביוון. המטוס, מדגם בואינג 777, שהה על הקרקע במשך כשעתיים עד שהנוסע ומזוודותיו הורדו ממנו.

מחברת אמריקן איירלנס נמסר: "טיסת אמריקן איירלינס 146 לתל אביב נאלצה לנחות באתונה ולהוריד נוסע ישראלי שלא נשמע להנחיות הבטיחות של צוות המטוס. הנוסע הורד באתונה והמטוס המריא בדרכו לתל אביב. החברה מודה לצוות המטוס על הניהול המקצועי של האירוע ומתנצלת בפני הנוסעים על אי הנוחות שנגרמה להם".

אמריקן אירלינס התפרעות בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד