ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ממשלה מנופחת, אך לא שבעה

מינוי חדש; סגן שרת החינוך הושבע לתפקיד • צפו

ראש עיריית אילת הוותיק, שהצטרף למפלגתו של שר המשפטים גדעון סער, מונה היום לתפקיד סגן שרת החינוך | גפני בירך ועקץ: "אני מאחל לך הצלחה. זה מהלך מיותר לחלוטין" 

מינוי חדש; סגן שרת החינוך הושבע לתפקיד • צפו
מאיר יצחק הלוי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מינוי נוסף בממשלה המנופחת: ח"כ מאיר יצחק הלוי, שנכנס כחבר כנסת נורבגי מטעם מפלגת 'תקווה חדשה', הושבע היום (שני) כחבר הממשלה ויכהן כסגן שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון. 

ח"כ הלוי, סגן שרת החינוך מעתה, אמר בעת ההשבעה: "אני מתחייב ובהתרגשות גדולה לעשות כל שביכולתי לחזק את חינוך ילדינו ובדגש על החינוך החברתי, התנועתי והבלתי פורמלי, עשיתי זאת 47 שנים ואמשיך לעשות זאת גם בתפקידי החדש". במהלך ההשבעה נשמעו מספסלי האופוזיציה קריאות "בושה!".

מוקדם יותר היום התייחס הלוי, המכהן בין השאר גם כחבר ועדת הכספים, למינויו הצפוי וסיפר בפתח דיון בוועדה כי "את ההצעה להיות סגן שר החינוך קיבלתי כבר לפני כחצי שנה, חשבתי שיהיה נכון ללמוד קצת את העבודה הפרלמנטרית וכן לסייע להעברת התקציב קודם לכן".

עוד הוסיף כי הוא מקווה שבעוד שנה "נאמר שהמינוי למרות כל הציניות והסרקזם היה מינוי טוב. לדעתי משרד החינוך צריך 2 סגני שרים. אני מודה על הברכות". ח"כ ינון אזולאי בירך את הלוי ואמר: "אני מקווה שתעשה את התפקיד שאני רואה כמיותר, לא מיותר". 

יו"ר מפלגת יהדות התורה, ח"כ משה גפני בירך ותהה: "אני מאחל לך הצלחה. זה מהלך מיותר לחלוטין, אם צריך עוד מישהו במשרד, אז למה פיטרו את המנכ"ל?".

מאיר יצחק הלוי יפעת שאשא ביטון משה גפני ינון אזולאי סגן שר החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד