י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
זו תגובת לשכתו

השר גנץ הפר בידוד ונועד עם חברת כנסת

האם השר בני גנץ הפר את כללי הבידוד ומחויב בקנס בסך 5,000 ש"ח? לפי עדותו של ח"כ משה ארבל, השר הפר את הבידוד, שעות לאחר נחיתתו מארה"ב ונפגש עם חברת מפלגתו. הוא דרש כי ישלם את הקנס ושחברת הכנסת תיכנס גם היא לבידוד • צפו

השר גנץ הפר בידוד ונועד עם חברת כנסת
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות בודדות אחרי שנחת מביקור בארצות הברית, הגיע שר הביטחון בני גנץ לכנסת כדי להשתתף בהצבעות, אלא שהוא הפר את כללי הבידוד כשנועד לפגישה עם חברת כנסת.

לצורך ההצבעות, הוקצה בכנסת חדר מיוחד עבור השר בני גנץ וראש הממשלה נפתלי בנט, כולל מיטה, שעליה יוכלו לנוח בין ההצבעות, שצפויות להימשך עד לשעות הבוקר המוקדמות.

על פי עדי ראיה, בהם חבר הכנסת משה ארבל מש"ס, שנאם על כך במליאה וסיפר כי גנץ נועד לפגישה עם חברת מפלגתו יעל רון בן משה. ארבל תיאר: "ראיתי את גנץ יושב במרחק פחות משני מטר מח"כ יעל רון משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה".

לטענתו זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 ש"ח. ארבל דרש מחברת הכנסת בן משה להימנע מלהיכנס למליאת הכנסת כדי לא לסכן את שאר חברי הכנסת.

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי דרש לבדוק את הדברים ועד אז המליץ לחבר הכנסת שלא להיכנס למליאה: "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".

נציין שבמענה לפניית ׳בחדרי חרדים׳, בלשכת שר הביטחון בני גנץ הכחישו את הפרטים ואמרו כי השניים נפגשו בחדרים נפרדים.

עוד הוסיפו בלשכת גנץ: "גנץ נהג מאז שהגיע לכנסת לפי הנהלים וח״כ יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר הבידוד."

משה ארבל בני גנץ בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד