י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

החיילים החרדים הם מקדשי שם שמים בדורינו • טור אישי

כל אחד מאותם חיילים חרדים, זוכה לקדש שם שמים בהליכותיו • אף אם יש ויכוח, אין לנדותם • מי שלא מוחה נגד הנידוי והפגיעה בהם, הוא שותף למעשה רשע

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ידידיי היקרים, לובשי בגדי השרד, רבנים, ראשי ישיבות ואברכים - ליבנו עימכם.

אתם דואגים לגורל עתידכם הרוחני, אתם חרדים לתוצאות מאבק עולם התורה בעולמם של הרודפים אותו להכחידו, אך בדרך הקרב, אתם נוטשים את אותם שהם עצמכם ובשרכם, שהם כמוכם חרדים לקדושת עם ישראל, מקריבים מעצמם את כל כוחם לקדש שם שמים בהליכותיהם, תוך קביעת עיתים לתורה ולעבודה.

גם הם, לובשי המדים הצבאיים, בוערים באש האמונה כמוכם, מחנכים את ביתם וילדיהם לאהבת תורה בכל כוחם, ממש כיוסף הצדיק שישב בבית האסורים, ומכאן נבנתה חכמתו ורגישותו לעניים ולחלשים, גם הם אותם אבות משפחות חרדיים, העמלים לפרנסתם, גם בלבוש אזרחי וגם בלבוש צבאי. מגדילים ומחזקים את ביתם רוחנית, על מנת שבניהם לא יאלצו להיות נרדפים בעול העניות ויוכלו לשקוד על התורה ועל העבודה ברציפות לאורך ימים.

כל אחד מאותם חיילים חרדיים. זוכה לקדש שם שמים בהליכותיו ובצניעות ללא משחקים. מקרב את ליבותיהם של אחינו שאינם שומרי תורה, לחזות בתוצאות החינוך התורני.

כי בכל קבוצה ובכל מחנה יש את המתבדלים יותר, מוסכם כי קיים ויכוח האם כדאי, מותר וראוי, להתגייס לצבא כאמצעי לפרנסה, אך מוסכם גם כי דרכיה דרכי נועם.

דרכה של תורה להתנהל בכבוד הדדי, גדול המלבין שיניים לחבירו יותר ממשקהו חלב. ואהבת לרעך כמוך היא חיוב דאורייתא גם כשקשה.

אין שום הצדקה,ולהיפך רשע הוא, כל מי שפוצע מילולית, מנדה, מחרים, מזלזל ופוגע פיזית באנשי הצד האחר, ולא רק זה שעושה מעשה גנאי ואלימות בפועל, אלא גם זה שאינו מוחה באלו שפוגעים ומתנהגים באלימות, שותף הוא לדבר הנידוי והחרם המכלה כל חן ושכל טוב מעמינו.

בכל הגזירות של פורקי התורה כנגד שלומי אמוני ישראל,החרדים על דבר השם, נבחן עם יראי השם באחדותו בכוחו לאחד את השורות גם בזמנים של חילוקי דעות.וכך נבנה קידוש השם ולא חילולו.

אנו אוהבים אתכם, אחינו בני התורה השוקדים על התורה בהתמדה, אנא אהבו גם אותנו.ואל תתנו יד וחיזוק לרודפינו. כי אחים אנחנו.
חרדים תורה צה''ל מדים קנאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 65 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד