ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

למה כדאי להזמין דשא סינטטי מחברת הכל בו לגן?

גינה יכולה לשדרג באופן משמעותי את החיים, ולכן אין פלא שישראלים רבים חולמים על בית פרטי או על דירת גן - חולמים ובמקרים רבים גם מגשימים את החלום. כשכבר יש חצר, כדאי להקדיש לה תשומת לב ולטפח אותה, ואחת האופציות היותר מוצלחות היא דשא סינטטי. כשמזמינים מרבד שכזה מחברת הכל בו לגן, מובטחת מקסימום תועלת ולא פחות חשוב, מחיר אטרקטיבי - בין השאר בזכות האופציה לרכוש דשא סינטטי במחיר מבצע

למה כדאי להזמין דשא סינטטי מחברת הכל בו לגן?
דשא סינטטי צילום: Depositphotos

למה כדאי להעדיף דשא סינטטי?

ברוב התחומים ההמלצה היא להעדיף את הטבעי על המלאכותי. כשהמטרה היא חצר עם דשא שמאפשר משחקים והנאות לאורך כל השנה, כדאי להעדיף דווקא את האופציה הסינטטית. היתרון הראשון והמובן מאליו של דשא סינטטי איכותי הוא שהוא לא זקוק למים. כשאין צורך בהשקיה יומיומית אתם גם חוסכים לא מעט כסף, שכן העלות המצטברת של המים שמוקדשים לדשא "אמיתי" גבוהה מאוד, וגם מצמצמים את צריכת המשאב יקר הערך הזה באופן כללי (אמנם נכון לעכשיו ישראל כבר לא מתייבשת, אבל גם אם יש כמה וכמה מתקני התפלה בארץ, עדיין כדאי לחסוך במים).

יתרון משמעותי נוסף של דשא סינטטי הוא היעדר הצורך בדישון והדברה. הרווח, באופן טבעי, כפול: גם חיסכון כספי נוסף וגם ידידותיות לסביבה משום שחלק גדול מחומרי הדישון וההדברה מזיקים לכדור הארץ לאחר שהם נספגים בקרקע או נשטפים אל מי התהום.

היתרון השלישי הוא המראה האחיד והמרשים, שנשמר היטב לטווח ארוך והופך את החצר שלכם למהנה ומזמינה.

מגוון סוגי דשא איכותי

חברת הכל בו לגן מציעה מגוון סוגים של דשא סינטטי לבחירה, ומאחר שכולם איכותיים תוכלו למצוא אופציה שמתאימה בדיוק לחצר שלכם בהיבט האסתטי - ותספק מקסימום תועלת במשך שנים רבות.

כשבוחרים דשא סינטטי, הפרמטרים העיקריים שחשוב לשים אליהם לב הם צפיפות הסיבים, הגובה שלהם, החומר שממנו עשוי הדשא וגם כמות פתחי הניקוז. הצפיפות היא זו שקובעת בעצם את האיכות של הדשא. כדי ליהנות מדשא נוח ומרשים באמת הצפיפות המינימלית המומלצת היא 15,000 (סיבים למ"ר). יש גם דגמים שבהם הצפיפות מגיעה ל-20,000 מ"ר ומן הסתם הם הופכים כל חצר לאטרקטיבית במיוחד.

פרמטרים נוספים שמשפיעים על איכות הדשא הם המשקל של המרבד - למשל 2 קילוגרם למטר רבוע או אפילו 3 קילוגרם למטר רבוע - והמרווחים שבין תפר לתפר (בדרך כלל מדובר על כסנטימטר). את גובה הדשא בוחרים בהתאם להעדפה האסתטית. במקרים שבהם צפוי שימוש אינטנסיבי מומלץ דשא גבוה יחסית. הטווח המקובל הוא 20 עד 25 מ"מ.

לגבי החומר שממנו מיוצר הדשא הסינטטי כדאי לדעת שכיום ישנם תקנים עדכניים שמוודאים שמוצר זה לא יפלוט חומרים מזיקים. בחברת הכל בו לגן כל הדשאים עומדים כמובן בתקן המחמיר ביותר הקיים, גם מבחינת אפס פליטות רעלים וגם מבחינת כמות פתחי הניקוז (שתפקידם הוא למנוע הצטברות מים על המרבד).

ייעוץ מקצועי ואספקה מהירה

סיבה טובה נוספת לכדאיות ההזמנה של הדשא מחברת הכל בו לגן היא הייעוץ המקצועי שתקבלו. ההמלצות ניתנות על בסיס ניסיון רב, ולא פחות חשוב, יושרה מלאה, כך שתוכלו למצוא דשא סינטטי במבצע ובהתאמה מלאה לרצונות ולצרכים הספציפיים שלכם. חוויית הקנייה גם בסניף הפיזי וגם בחנות האונליין יעילה ונעימה, וגם אם תזמינו משלוח תקבלו את הדשא תוך זמן קצר מאוד - כך שכבר בקרוב החצר שלהם תיראה הרבה יותר טוב.

דשא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד