ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
אלימות המתנחלים

בנט תוקף את דבריו של השר בר-לב: "הם חומת המגן של כולנו"

לאחר הסערה שעוררו דבריו של השר לביטחון פנים, עמר בר לב, שבתום פגישתו עם בכיר אמריקאי צייץ כי שוחח עימו על אלימות המתנחלים, ראש הממשלה נפתלי בנט נאלץ לצאת נגד הדברים של השר בממשלתו: "המתיישבים ביו"ש סובלים מאלימות ומטרור, יום יום, עשרות שנים"

בנט תוקף את דבריו של השר בר-לב: "הם חומת המגן של כולנו"
בנט והשר בר לב צילום: Yossi Aloni/Flash90

המתקפה הבוטה של השר לביטחון פנים עמר בר-לב נגד המתנחלים, ממשיכה לעורר סערה, וגם ראש הממשלה נפתלי בנט נאלץ להגיב ולתקוף את דבריו של השר, שעוררו סערה בימין.

אמש (שני) בתום פגישה עם תת מזכירת המדינה של ארה"ב, ויקטוריה נולנד, צייץ בר-לב: "תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית". הדברים כאמור עוררו סערה בימין ורבים מהם האשימו את אנשי הימין בממשלה בהפיכתו של בר לב הקיצוני לשר.

ראש הממשלה נפתלי בנט צייץ בתגובה לדברים של השר בא לב: "המתיישבים ביהודה ושומרון סובלים מאלימות ומטרור, יום יום, עשרות שנים". בנט מגבה את המתנחלים, וכותב כי "הם חומת המגן של כולנו ועלינו לחזק אותם ולתמוך בהם, במילים ובמעשים".

ראש הממשלה תקף את דבריו של השר בממשלתו על אלימות המתנחלים, לדבריו, "תופעות שוליות יש בכל ציבור, צריך לטפל בהן בכל האמצעים, אבל אסור לנו להכליל ציבור שלם".

כזכור, הבוקר, למרות הסערה, סירב השר בר-לב לחזור בו מדבריו וצייץ, "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא".

"אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים", הוסיף בר לב, והתחייב "אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים - ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

עמר בר לב נפתלי בנט אלימות מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד