י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רגעי חרדה

לונדון: חרדי בן 10 נחטף על ידי כנופיה אנטישמית. צפו

צעירים אנטישמיים חטפו ילד חרדי בן 10 בשכונת סטמפורד היל בלונדון והחזירו אותו בהמשך, לאחר רגעי חרדה. ארגון השומרים תיאר את האירוע המטריד כחטיפה. צפו

לונדון: חרדי בן 10 נחטף על ידי כנופיה אנטישמית. צפו
מתנדבי השומרים בלונדון צילום: ארגון השומרים בסטמפורד היל

חרדי בן 10 נקלע למצוקה קשה בשבוע שעבר כאשר נחטף בשכונת סטמפורד היל, בלונדון, על ידי כנופיה ידועה שמתנכלת לחרדים כבר תקופה ארוכה, הוא שוחרר מאוחר יותר על ידי חברי הכנופייה הצעירים.

ארגון השומרים תיאר את האירוע המטריד כחטיפה, הילד חזר ממקום הלימודים בחושך בשבוע שעבר כשהחבורה התנפלה עליו, ארגון השומרים פרסם את התיעוד שצולם בטלוויזיה במעגל סגור, וקרא למשטרה "לעשות יותר כדי לעצור את הכנופייה הזו שאחראית לכמאה התקפות גזעניות". על פי החשד, הכנופייה קשורה להטרדת תושבים יהודים במשך שנים.

בתיעוד וידאו נראים קבוצת צעירים מתקרבת לילד בן ה-10 ברחוב. אחד הצעירים מרים אותו ונושא אותו מעבר לכביש. העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle, מדווח, כי הילד שוחרר זמן קצר לאחר מכן ולא סבל מפגיעות גופניות, אך לדברי ארגון השומרים הילד היה במצוקה גדולה מהאירוע.

בנובמבר האחרון דווח על ידי ארגון השומרים, כי נשים יהודיות הוטרדו סטמפורד היל על ידי כנופיית נערים שצעקו קריאות גסות ואיומי מוות לעבר הנשים החרדיות.

סטמפורד היל לונדון אנטישמים חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד