י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מדרון חלקלק על אמת"

"דיקטטורה": יאיר נתניהו מכריז על טרנד חדש

בעקבות חוק הפייסבוק, חיפוש בבית של שוטרים וחובת צמידים בקניונים: יאיר נתניהו מכריז על טרנד חדש וקורא לעוקביו להצטרף אליו. "הוספתי את דגל צפון קוראה לשמי בטוויטר. סער, ליברמן ובנט הופכים יחד עם השמאל והתנועה האסלאמית את ישראל לדיקטטורה לכל דבר ועניין?", כתב

"דיקטטורה": יאיר נתניהו מכריז על טרנד חדש
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, צירף הערב (שלישי) סימן של דגל צפון קוריאה לצד שמו, בחשבון הטוויטר שלו.

"הוספתי את דגל צפון קוראה לשמי בטוויטר", כתב נתניהו הבן והוסיף קריאה לעוקביו: "מזמין אתכם להצטרף ל'טרנד דגל צפון קוריאה'. סער, ליברמן ובנט הופכים יחד עם השמאל והתנועה האסלאמית את ישראל לדיקטטורה לכל דבר ועניין. אנחנו באירוע 'תהליכים' ו'מדרון חלקלק' על אמת".

בנוסף הוא גם הסביר לעוקביו איך לצרף את הדגל לחשבונות האישיים שלהם. "אני רואה שיש כמה שהסתבכו איך שמים דגל צפון קוריאה בשם. צירפתי לכם צילומי מסך שיעזרו לכם", הוא הוסיף.

יאיר נתניהו מכריז על טרנד 'דגל צפון קוריאה'

הוא הסביר כי הוא עושה זאת בעקבות שורת חוקים שנויה במחלוקת, שמקודמת על ידי הקואליציה ומאיימת, לטענתו, על חופש הביטוי והפעולה של העם.

הוא הדגיש את החוק שאושר בקריאה ראשונה, לפיו שוטרים יוכלו לערוך חיפוש בבית ללא צו בית משפט; את חוק הפייסבוק שעבר בקריאה טרומית ושמטרתו היא מניעת ביצוע עבירות ופגיעה בשלומו של אדם ברשתות החברתיות ואת החלטת ראש הממשלה נפתלי בנט החליט על תו ירוק וצמידים בקניונים החל מיום שישי הקרוב.

צפון קוריאה יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד