כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אמשיך לפעול באופן מקצועי והוגן"

העיתונאי חשף מידע; השרה מאיימת בתביעה

כתב הבריאות של ערוץ 14 חשף אמש כי שרת החינוך יפעת שאשא ביטון התייעצה עם שלושה גורמים המתנגדים לחיסונים בנוגע לטיפול בנגיף - בתגובה מאיימת עליו היום השרה בתביעה של מאות אלפי שקלים 

העיתונאי חשף מידע; השרה מאיימת בתביעה
נתי לנגרמן צילום: מתוך הטוויטר שלו

לאחר שחשף אמש כי היא התייעצה בנוגע לנגיף הקורונה עם גורמים שונים המזוהים כמתנגדי חיסונים וכן קיבלה מהם מצגות - שלחה שרת החינוך הד"ר יפעת שאשא ביטון מכתב התראה לפני תביעה בסך 288 אלף ש"ח לכתב הבריאות של ערוץ 14, נתי לנגרמן. 

אמש חשף לנגרמן כי שרת החינוך שאשא ביטון התייעצה עם שלושה גורמים, המוכרים כמתנגדי חיסונים בולטים: אלון באר, ממקימי הגוף האופוזיציוני למשרד הבריאות 'מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה', הפרופ' אייל שחר, שטען בעבר כי החיסון נגד הקורונה גורם למוות, וכן סטודנט בשם מתן הולצר, שכינה את בכירי משרד הבריאות 'פשיסטים' וטען כי הקורונה היא אינה מחלה. 

הערב (שלישי) פרסם לנגרמן ציוץ ברשת הטוויטר, בו פנה בחריפות לשרת החינוך שאשא-ביטון: "האם המסר החינוכי שהשרה מעוניינת להעביר ליותר מ-2.5 מיליון תלמידים, הוא שתובעים במאות אלפי שקלים כל אדם שלא רוצים לשמוע ממנו ביקורת? שנטפלים לעיתונאי בן ה-21, זה שלא פרסם שום דבר שטענת שהוא לא נכון?", כתב. 

ל'בחדרי חרדים' מסר לנגרמן כי האיום בתביעה של 288 אלף ש"ח לא תרתיע אותו: "אמשיך לפעול באופן מקצועי והוגן למרות הכל". 

יפעת שאשא ביטון שרת החינוך תביעה מתנגדי חיסון נתי לנגרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד