כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מסתערים על העיריות • כינוס ראשון לתנועת 'טוב'

מערכת הבחירות למועצות המקומיות עדיין מנומנמת, אך ב'טוב', כבר יורים את יריית הפתיחה • אמש ערכה כנס פעילים ארצי, והציגה את תוכניותיה לריצה במרבית הריכוזים החרדים

הרב עופר גיסין. צילום: יעקב לדרמן
הרב עופר גיסין. צילום: יעקב לדרמן

מי שחיפש את גץ הבחירות הראשון, קיבל אותו אמש בדמות אסיפת בחירות של תנועת 'טוב', שהזכירה ל'יהדות התורה' כי הבחירות כבר בפתח. כידוע, ביהדות התורה אוהבים עד מאד את ההיערכות ברגע האחרון, משום מה.

אמש התכנסו בירושלים ראשי המטות המרכזיים.

יו"ר התנועה חנוך ורדיגר סקר בפני המשתתפים את מטרותיה של התנועה ואמר: "היום הציבור החרדי מתמודד מול אתגרים קשים, מערכת פוליטית בלתי תקינה, דחיקתן של קבוצות אוכלוסיה גדולות החוצה, והיום 'טוב' היא הסמן השפוי של הציבור החרדי. אנו תומכים במוסדות חינוך, לוחמים למען איכות חיים, ויושרה פוליטית. טוב היא היחידה המשמיעה קול כאשר צריך, ולא חוששת לפעול לעורר ולתקן את הדרוש תיקן. היא המשרטטת את הגבולות מול הקיצוניות - ההצלחה של 'טוב'", הטעים, "זה 'טוב' לכולם".

עוד סיפר כי ביקר אצל אחד מגדולי ישראל, אשר תמך בתנועה מיסודה, ושאל אותו אם להמשיך בדרך הפוליטית של 'טוב' ונענה כי עליו להמשיך. הוא לא פירט את שמו של אותו גדול בישראל, זאת לפי בקשתו.

בכנס גם הופיע פרופסור יצחק כ"ץ מנהל חברת מאגר מוחות, אשר סקר בפני הנאספים את המגמות בבחירות המקומיות. הוא סיפר כי רבים חוששים להביע את עמדתם בסקרים.

ישראל פכטר, נציג 'טוב' בביתר, אשר הביע גאווה להיות שותף בדרך שתהפוך את 'טוב' לגוף מוביל בחברה החרדית, למען יושרה פוליטית בדרך התורה.

הרב עופר גיסין מראשי תנועת התשובה בישראל דיבר על החיבור בין תנועת טוב לבעלי התשובה, "אנו חלק מ'טוב' מיום היווסדה, סיפר. 'למדנו שבכח האחדות ניתן להתגבר על מכשול".

בבחירות הבאות תציב התנועה רשימה גם בערים ירושלים בני ברק ואלעד. ראש רשימת 'טוב' בירושלים יהיה עו"ד הרב יחזקאל רוזנבלום מביתר עילית, שיעקור לגור בבירה.

רוזנבלום הציג את המטרות של הרשימה בירושלים: "אנו נפעל למיגור האפליה, לטיפול באיכות החיים, יותר גנים לילדים, יותר התייחסות לכל תושב. אצלנו אין 'מיינסטרים'. כולם מיינסטרים. כולל ספרדים, אשכנזים, אברכים, חיילים ועובדים".

יצחק אלון, מראשי רשימת 'טוב' בבית שמש, סקר את פעולות התנועה בבית שמש, והבטיח כי הרשימה תמשיך ותפעל הלאה לטובת כלל האוכלוסייה בבית שמש כשליחי ציבור". סיים.

יחיאל וקנין, יו"ר המטה באלעד הציג את הבשורה החדשה המביאה 'טוב' לעיר. "נביא ניהול מקצועי ויושרה פוליטית", הבטיח.









טוב בחירות הרב גיסין חנוך ורדיגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד