כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בית שבור לרסיסים

הרב ברוך רוזנבלום זעק בקול חנוק מדמעות: "גם בערב יום כיפור הוא מסר את נפשו" • צפו

פטירתו של הרב ירון מדמון ז"ל מפארי העיר בני ברק הובילו את רבו הגאון רבי ברוך רוזנבלום לספר על המקרה הכאוב במהלך שיעורו השבועי. בקול חנוק מדמעות סיפר המגיד על האדם היקר שמסר את נפשו למען חולי ישראל והותיר אחריו בית שבור לרסיסים

הרב ברוך רוזנבלום זעק בקול חנוק מדמעות: "גם בערב יום כיפור הוא מסר את נפשו" • צפו
הרב ברוך רוזנבלום צילום: מתוך הסרטון

המגיד הנודע הגאון רבי ברוך רוזנבלום שליט"א הפתיע את משתתפי שיעורו השבועי במהלך הימים האחרונים כאשר בקול חנוק מדמעות הוא סיפר להם על מקרה כאוב במיוחד, בו אחד מתלמידיו, מפארי העיר בני ברק הסתלק לבית עולמו לאחר ייסורים קשים ומרים. היה זה רבי ירון מדמון ז"ל. איש חסד, אשר פעל ימים ולילות למען החולים ובני משפחותיהם במסגרת עבודתו בארגון "עזר מציון".

לחצו כאן עבור סיוע למשפחה>>>


המנוח היה אדם יקר הרוח, אדם שהקדיש את חייו למען האחר, אך לפני שנה וחצי הוא חלה במחלה קשה ונוראה. הרופאים נלחמו על חייו, אך בערב ימי החנוכה האחרונים הוא הסתלק לבית עולמו, מותיר מאחוריו שורה של יתומים המבכים מרה את לכתו של אביהם האהוב. כעת, המשפחה נותרה ללא משענת, ללא אב תומך, והם חייבים, פשוט חייבים את העזרה שלנו.

זה בדיוק הסיבה שהמגיד רבי ברוך רוזנבלום שליט"א בחר להקדיש את הדקות האחרונות של שיעורו השבועי למען המקרה הכאוב הזה. בקול חנוק מדמעות זעק המגיד: "אני רוצה לפנות אליכם בבקשה אישית, היה לי תלמיד יקר מאוד, הכרתי אותו בתחילת דרכו בחזרה בתשובה. זה היה במדרשה ברמת גן, יצאו משם פרחים, לימדתי אותם פעם בשבוע, בין התלמידים היקרים ביותר היה ירון מדמון".

המגיד המשיך וזעק, "ירון הזה זכה להקים בית מפואר בכרם ישראל. חנוכייה שלמה היה לו, שבעה בנות ובן, מתוכם ילדה אחת חריגה שסובלת מתסמונת, הבן אדם הזה עבד ב'עזר מציון' ומסר את הנפש למען חולי ישראל. גם בערב יום כיפור בשעה שתיים אחר הצהריים הוא היה הולך להביא מכשיר רפואי. עשרים וארבע שש היה לשירותך".

עוד ביכה המגיד הנודע, "זה היה האיש היקר שהסתלק לבית עולמו בערב חנוכה, אחרי שנה וחצי של מאבק במחלה הקשה. נפש מזוכך בייסורים. זהב טהור". הגאון רבי ברוך רוזנבלום שליט"א המשיך וזעק למען המשפחה, "הוא הותיר צאצאים ללא משענת. כל אחד יעשה למעלה מכוחותיו". "אני מבקש", אמר המגיד, "אל תישארו עם אוזניים אטומות, תשפכו כמה שאתם יכולים למען המשפחה. ובזכות זה נזכה כולנו לגאולה השלמה בב"א".

כעת, זה הרגע שלנו להיענות לקריאה, לזעקה הזו. לנו פשוט אסור להתעלם מהזעקה הזו, אנחנו חייבים לפתוח את הלבבות ואת הכיסים ולהירתם למען המצווה החשובה הזו. האלמנה והיתומים פשוט חייבים אותנו, כי בלי העזרה שלנו הם פשוט לא יוכלו להמשיך ולשרוד את התקופה הנוראית הזו. הצטרפו עכשיו.

לחצו כאן עבור סיוע למשפחה>>>

קופת העיר הרב ברוך רוזנבלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד