כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אירוע חריג במליאה

חברי הקואליציה החרימו הצבעות; הח"כית היולדת שירלי פינטו נאלצה להגיע

סגן השר אביר קארה החרים את הצבעות הקואליציה בגלל התו הירוק בקניונים, כשחזר בו לבקשת רה"מ, חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ החליט הוא להחרים את ההצבעות, וכך נאלצה חברת הכנסת פינטו להגיע למליאה, שישה ימים בלבד אחרי שילדה בת. בקואליציה מאשימים את נתניהו

חברי הקואליציה החרימו הצבעות; הח"כית היולדת שירלי פינטו נאלצה להגיע
נפתלי בנט ביציע המבודדים צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

מראה חריג בכנסת: חברת הכנסת שירלי פינטו-קדוש, נאלצה להגיע להצבעות במליאת הכנסת שישה ימים בלבד לאחר שילדה, זאת בגלל סגן השר אביר קארה מ'ימינה' החרים את הצבעות הקואליציה בגלל זעמו על החלטת רה"מ אמש להחיל תו ירוק בקניונים ומרכזי המסחר, דבר שיפגע לדבריו בעסקים הקטנים.

עוד נודע כי לאחר כשעה, סגן השר אביר קארה נקרא על ידי ראש הממשלה לשוב ולהצביע עם הקואליציה, אלא שאז חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ החליט הוא להחרים את ההצבעות, בעקבות זעם על התנהלות שרת הפנים איילת שקד.

בעקבות כך לא הושג הרוב בקואליציה ומאחר ובאופוזיציה סירבו לקזז את חה"כ פינטו, היא נאלצה להגיע יחד עם התינוקת להצבעות במליאת הכנסת.

חברת הכנסת פינטו קדוש עלתה לנאום והאשימה את האופוזיציה שלא אפשרה לה קיזוז: "הלוואי ולא הייתי כאן עכשיו, 6 ימים לאחר לידת בתי הקטנה, התנהלות מבישה של האופוזיציה הביא אותי לכאן, זו התנהגות אנטי אנושית וחסרת כל קלאס", אמרה.

בדבריה האשימה את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בהתנהלות לא אנושית: "יכולתם להציג לכנסת ולציבור רף גדול יותר במינימום מאמץ ולקזז אותי. בחרתם להיות קטנים. כמה מביש, כמה חבל ומאכזב".

ראש הממשלה נפתלי בנט בנט תקף אף הוא: "ההתעקשות של יו"ר האופוזיציה לא לאפשר קיזוז עם ח"כ שירלי פינטו היא שפל בהתנהגות בין אדם לחברו ושפל ביחס ליולדות באשר הן. ראיתי את שירלי עכשיו ופשוט כעסתי: אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש", לדבריו, "הגיע הזמן לחזור לכללים אנושיים".

סגר יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי שניהל את הדיון הגיב: "בשבוע שעבר הרשימה המשותפת קיזזה את ח"כ פינטו. היום נוצר מצב חדש שאחד מחברי הקואליציה, ח"כ אביר קארה שלא נמצא פה, כועס ולכן הקואליציה נאלצה להביא ח"כ פינטו. אני מצר על הכעס של ח"כ קארה ומצר עוד יותר על הצורך להביא אישה אחרי לידה".

 

 

 

שירלי פינטו אביר קארה ווליד טאהא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד