כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ההצעה של 'קוקה קולה'

החרדי הסיר שלט תועבה והרוויח 3 מיליון דולר

הרב בן ציון הכהן גרוס סנה עם סיפור מדהים על חרדי שביקש לשלם 90 אלף דולר עבור שטח פרסום ל-90 יום בלוס אנג'לס מול ישיבה חרדית, במטרה להסיר פרסום תועבה שהיה במקום. מה הוא פרסם ואיך הוא קיבל הצעה פנטסטית של קוקה קולה?

החרדי הסיר שלט תועבה והרוויח 3 מיליון דולר
בקבוק קולה צילום: pixabay

הרב בן ציון הכהן גרוס סנה סיפר בשיעורו היומי, לאחר תפילת שחרית, סיפור מדהים על יהודי שהיה מוכן לשלם 90,000 דולר כדי להסיר פרסום תועבה וזכה ב-3 מיליון דולר.

הרב גרוס סיפר כי נגיד חרדי שביקר בישיבה מסוימת בלוס אנג'לס הבחין בשלט חוצות שנתלה מול בניין הישיבה, ועליו תמונות תועבה. הוא הזדעזע מהעובדה כי מאות בחורי ישיבה עוברים באותו רחוב מדי יום ונתקלים בשלט ההוא.

לדברי הרב, אותו נגיד התקשר לחברה האחראית על שטח הפרסום, וביקש לשלם עבור שטח הפרסום, במטרה להוריד את אותו שלט תועבה.

נציג החברה אמר לנגיד כי השטח הושכר כבר למספר חודשים קדימה, אבל החרדי התעקש ואמר כי הוא מוכן לשלם יותר מהמחיר הרגיל. "אתה מוכן לשלם 1,000 דולר ביום?", שאל הנציג. "כן", ענה החרדי.

כעבור חצי שעה הנציג חזר אליו ואמר כי החברה המפרסמת מוכנה להסיר את השלט. הנגיד שמח לשמוע והציע 90 אלף דולר, תמורת שלטי חוצות למשך 90 יום.

הנציג שאל אותו איזה מוצר הוא רוצה לפרסם, אבל ליהודי לא הייתה תשובה. "לא יודע", הוא ענה. כעבור מספר ימים אמר לו נציג החברה, "אתה לא יכול להשאיר את השטח ריק, אתה חייב להציב שלט כלשהו". הנגיד השיב כי הוא רוצה שלט עם המילים: "עוד 90 ימים... עוד 89 ימים... עוד 88 ימים... וכן הלאה".

כעבור מספר ימים החלו עוברי אורח ותושבי האזור לתהות על הפרסום המסתורי. סקרנותם גברה וכולם התעסקו על התעלומה שהולכת להתגלות בסיום 90 הימים. גם עיתונאים וכלי תקשורת יצרו איתו קשר במטרה להבין מה עומד מאחורי הפרסום. הוא סירב לגלות. "מדובר בהפתעה", הוא אמר להם. זאת בזמן שהוא בכלל לא תכנן לפרסם משהו, אלא רק רצה למנוע את פרסום התועבה.

ימים ספורים לפני פג תקופת הפרסום, כאשר השטח בער כבר, התקשרו אל הנגיד מחברת 'קוקה קולה' והציעו לו הצעה פנטסטית: אתה תפרסם את מה שאתה מתכנן לפרסם במקום אחר, ואנחנו נרכוש ממך את הזכות לפרסם ביום ה-90, תמורת הסכום האסטרונומי של 3 מיליון דולר(!).

"בערב חג החנוכה האחרון", סיים הרב גרוס, "היהודי קיבל מחברת 'קוקה קולה' 3 מיליון דולר. והכול, בזכות המצווה שעשה והדאגה שלו למען קדושת בחורי ישראל".

 

 

לוס אנג'לס קוקה קולה שלט חוצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד